نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
جمعه ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴
۲ |
۳
استقبال جالب از بازگشت یک پرسپولیسی
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران تیم فوتبال چوکای تالش امروز استقبال خوبی از بازگشت سرمربی سابق خود کردند.

خبرورزشی - مسئولان تیم فوتبال چوکای تالش پس از نتایج ضعیف تیم‌شان در لیگ دسته اول فوتبال با قطع همکاری با مهدی پاشازاده، بار دیگر سراغ فرشاد پیوس رفتند و هدایت چوکا را به او سپردند.

در شرایطی که تمرین چوکا در زمین چمن شهرک چوکا در حال شروع بود، هزاران نفر از هواداران این تیم با پلاکاردهای خوش آمدگویی به استقبال پیوس رفتند. پیوس که مورد تشویق شدید هواداران چوکا قرار گرفته بود، در جمع آنها گفت: از شما به خاطر حضورتان تشکر می‌کنم. متاسفانه به این بازیکنان انگ شرط بندی زده‌اند که اصلا درست نیست. در این مدت چند دستگی زیادی ایجاد شد و از همه می‌خواهم اگر چه کار سخت است، اما 7 بازی دیگر باقی مانده است و باید تلاش کنیم چوکا در لیگ دسته اول باقی بماند.

پیوس همچنین با اشاره به استقبال هواداران گفت: از حضور این همه هوادار تعجب کردم و برای من خیلی جالب بود. امیدوارم همه دست به دست هم دهیم تا چوکای تالش که هواداران زیادی دارد، در لیگ حفظ کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 6و6 IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    نمیدونم چرا مدیرعاملها باعلم ب اینکه اکثر مربی های استقلالی خوب نتیجه نمیگیرن بازم سراغشون میرن مث پاشازاده یا سهراب یا منصوریان یا لطیفی و .....
  • ایمان IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۴
    هواداران چوکا از اول هم مخالف رفتن آقا فرشاد بودن ولی آقایان احساسات هوادارا براشون مهم نبود ، حالا که با تعویض سه مربی گند زدن به تیم دوباره دست به دامن فرشاد خان شدن ، ان شاالله چوکا توی لیگ دسته اول بمونه و فصل بعد با حمایت از آقا فرشاد یه تیم خوب بسته بشه تا چوکا به لیگ برتر صعود کنه *چوکا گُل بژَن تالشی بی قرارَ*

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی