ملی پوشان ایران برای بالا رفتن روحیه چه فیلمی را تماشا کردند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کی‌روش در اردوی تیم و شب قبل از مسابقات، فیلم‌های جنگی - حماسی را برای شاگردان خود نمایش می‌داد.

خیلی ها امروز اعتقاد دارند آنچه از نظر مسائل روحی و روانی به ملی پوشان ایران توصیه می شود با آنچه در گذشته می دیدیم متفاوت است.

مثلا چند سال قبل کارلوس کی‌روش قبل از بازی ایران و مراکش، فیلم سینمایی نجات سرباز رایان را برای ملی‌پوشان ایرانی پخش کرد؛ نجات سرباز رایان ساخته مشهور «استیون اسپیلبرگ» با بازی به یاد ماندنی تام هنکس در نقش کاپیتان میلر یکی از فیلم‌هایی است که کی‌روش برای ملی‌پوشان ایران نمایش می داد.

با این همه گفته می شود که بحرین و عراق حریفانی نیستند که تیم ملی بخواهد با ادا و اطورا و دیدن فیلم های انگیرشی به مصاف آنها برود!

هر چند ما اعتقاد داریم اگر چنین بردهایی برای فوتبال ایران آسان بود در بازی های رفت نباید مقابل عراق و بحرین قلع و قمع می شدیم و کار صعود به جام جهانی تا این اندازه سخت می شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    علیرغم بعضی رفتارها و بی اخلاقی که داشت، ایکاش از خیلی از کارهای دیگر و خوب کیروش هم بگید، انالیزورهای قوی ایرانیش، تمرین های با برنامه و بطور کلی برنامه داشتن برای تمام دقایق بازی، امثال ویلموتس و اسکوچیچ به درد فوتبال محلات میخورند نه فوتبال ملی، کیروش خودش نقش یه کاپتان و رهبر را کنار زمین ایفا میکرد ما با این دو مربی نه درون زمین رهبر داریم نه کنار زمین
    • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      اینم بگو عامل هر چی تشنج کنار زمین بود و به جای اینکه به بازیکنانش بگه به بازیشون برسن 8 نفره برن سمت داور و اون افتضاح ژاپن به وجود بیاد اینکه برای همه دقایق برنامه داشت بله داشت ولی برنامه رو به عقب یعنی توپ بده به حریف فقط دفاع کن اون وسط اگه ایستگاهی ضد حمله ای هم پیش اومد که بهتر! دوست عزیز کی‌روش مربی خوبی بود ولی واسه دو سه سال اول ولی آورده کی‌روش بعد هشت سال چی بود؟
  • الدوچرخه چی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    برای بردن عراق باید اون فیلمی رو نشون بچه ها بدن که عراقیها دستهای اسرای ایرانی رو بستند ودارن تو یه گودال پراز اب وگل یکی یکی غرقشون میکنند وبعدم با بیل لودرخاک میریزند روشون تا اگه احیانا نفس میکشند زنده بگور بشن!البته اونهایی که باید این فیلمها رو ببینند چندین دهه ست خودشونو بخواب زدند !درحالی که خیلیهاشون هم ادعای دیدن واقعییتش رو دارن وخودشون رو بی نیاز از دیدن فیلم میدونن!
    • حاتم IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      حیف جان اون جوانها که زنده به گور شدن،فقط جبهه رفته ها و آزاده ها میدونن که عراقیا (برادران دینی مون) تو اون هشت سال چی بر سر رزمنده های ایرانی آوردن.
    • کیروش دستیار فرگوسن IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
      مگر میخواهید بازیکنان رو عصبی کنید؟ فیلم جنگی حماسی چیه؟ کیروش هم اشتباه کرد که این کار رو کرد کیروش با این کارها میخواست ضعفهای خودش رو بپوشونه و این کارها هیچ ربطی به فوتبال نداره ما باید فوتبالمان رو بسازیم این کارها حاشیه سازه لطفا آدرس غلط ندهید اسکوچیچ فقط باید فیلم آنالیز حریفان رو به بازیکنان نشون بده
  • Perspolice IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    مربی فقط کیروش، الان بود راحت صعود کرده بودیم، حالا دربه دری بکشید
  • ناشناس IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    حالا‌اظهار‌نظر‌بکنید‌کی‌روش‌ فلان‌طوری‌بود‌زمانی‌که‌این‌جا‌بود‌ دکمه‌فروش‌‌هم‌درموردش‌اظهارنظر‌ می‌کرد‌چرا‌کی‌روش‌این‌طوری‌است‌‌انواع‌ اشکالات‌می‌گرفتید‌مربیان‌همه‌چیز‌دان‌ وبه‌اصطلاح‌دانشمند‌ما‌چون‌خودشان‌ سرمربی تیم‌ملی‌نبودند‌انواع‌بهانه‌های‌ بنی‌اسراییلی‌‌را درمورد‌کی‌روش‌می‌آوردند‌تادکش‌کنند‌و جایش‌رابگیرند‌حالا‌کجا‌هستند‌چرانظرنمی‌دهند‌نکنه‌همه‌شان‌خارج‌ازکشورتشریف‌ دارند‌حالا‌آه‌وناله‌کنید‌چرا‌اوضاع‌ما‌به‌دعا‌و نذر‌ونیاز‌کشیده‌تابحرین‌راببریم‌واقعا‌که‌ حق‌ما‌ایرانی‌ها‌است‌این‌جور‌زجر‌بکشیم تا‌بفهمیم‌نبایدگول‌یک‌عده‌سودجو‌را بخوریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی