یکشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
۱ |
۰
مهاجرانی: بازی بحرین مثل یک فینال بزرگ است
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان ابراز امیدواری کرد، مهدی طارمی و سردار آزمون در دیدار مقابل بحرین عملکردی به مراتب بهتر از دیدار قبلی داشته باشند.

خبرورزشیحشمت مهاجرانی در مورد بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران برابر بحرین در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ که فردا برگزار خواهد شد، گفت: مسئله مهم در مورد بازی با بحرین این است که کادر فنی تیم ملی ایران، به خوبی حریف را برای بازیکنان آنالیز کند. نمی‌دانم در حال حاضر آنالیزور تیم ملی چه کسی است و آیا خود اسکوچیچ حریفان را آنالیز می‌کند یا اینکه تیم ملی آنالیزور دارد، ولی اعتقاد من این است که آنالیز کردن بحرین برای بازی فردا مسئله بسیار مهمی است. به هر حال کادر فنی باید برای استفاده از نقاط ضعف و قوت حریف و همچنین تاکتیک و ترکیب تیم، بهترین تصمیم را بگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در بازی قبلی برابر هنگ‌کنگ از لحاظ هماهنگی تیمی شرایط خوبی نداشتیم و گل اولی که قلی‌زاده زد، ممکن است هر ۱۰ سال یک بار تکرار شود و گل وحید امیری هم بعد از برخورد توپ به بازیکن حریف وارد دروازه شد. در این بازی مهدی طارمی و سردار آزمون هم به‌عنوان دو مهره تعیین‌کننده، تحرک خوبی نداشتند و روز خوی را پشت سر نگذاشتند. امیدوارم عملکرد آنها در بازی با بحرین، مانند بازی قبلی نباشند. ما شاید برای گردش توپ و رساندن آن به محوطه جریمه حریف مشکل نداشته باشیم، ولی مسئله مهم این است که برای گل زدن و استفاده از موقعیت‌ها برنامه داشته باشیم.

مهاجرانی در پاسخ به این پرسش که «آیا به شکست دادن بحرین در بازی فردا امیدوار هستید؟»، گفت: من قبلاً هم گفتم که در تمامی نقاط زمین نسبت به بحرین و عراق برتری داریم، ولی مهم این است که با ذهنی روشن با آنها روب‌رو شویم و اجازه ندهیم که خودشان را به ما تحمیل کنند. بازی با بحرین مثل یک فینال بزرگ برای ما اهمیت دارد و این مسابقه نقش مهمی در صعود ما به جام جهانی خواهد داشت. امیدوارم این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    بحرین مثل نود درصد از تیمهای حاشیه خلیج فارس از بازیکنای فیزیکی، تنومند و با قدرت بدنی بالا بهره می برد همین موضوع باعث شده در طول نود دقیقه همیشه در جنگ های بدنی و نبردهای فیزیکی پیروز باشند، واقعا چقدر خوب این تیمو آنالیز کردم کیف کردیدخخخخ..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی