نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اسکوچیچ چگونه تیم ویلموتس را به هیولا تبدیل کرد؟/ تغییرات مهم سرمربی کروات
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران که در بازی رفت انتخابی جام جهانی برابر بحرین در خانه این تیم شکست خورده بود در بازی برگشت موفق شد برای اولین بار این تیم را در خانه‌اش شکست دهد و مقتدرانه جایگاه دوم گروه C را از حریفش بگیرد.

خبرورزشی - تیم ملی ایران برای صعود به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی باید در دور برگشت بازی‌ها هر چهار بازی خود را برنده می‌شد. در این راه ایران ابتدا هنگ کنگ را در بازی قابل پیش بینی به راحتی شکست داد و در بازی دوم به مصاف بحرینی رفت که ما را در دور رفت برده بود. ایران کار سختی برابر میزبان داشت اما با تغییرات فراوان نسبت به بازی رفت وارد زمین شد و به پیروزی مقتدرانه ۳ - صفر رسید.

در این بازی نسبت به بازی رفت ۵ تغییر را در تیم ملی شاهد بودیم؛ اسامی بازیکنانی که در بازی رفت حضور داشتند به شرح زیر است که نام جانشینان آن‌ها را هم می‌توانید ببینید:

محمد محبی (علی قلی زاده)، کریم انصاریفرد (وحید امیری)، رامین رضاییان (صادق محرمی)، مجید حسینی ( شجاع خلیل زاده ) و امید ابراهیمی (احمد نورالهی) و بازیکنانی که بدون تغییر در هر دو بازی حضور داشتند احسان حاج صفی، علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سردار آزمون، مهدی طارمی و محمد حسین کنعانی زادگان بودند.

در این بین رامین ضاییان، محمد محبی و امید ابراهیمی حتی به تیم ملی هم دعوت نشدند تا اخلاف سلیقه فراوان اسکوچیچ و ویلموتس به چشم آید. البته دراگان با این ترکیب به پیروزی برابر بحرین نرسید و این حضور سامان قدوس در نیمه دوم بود که تیم را متحول کرد و ایران را به برد رساند.

اسکوچیچ بر خلاف ویلموتس پلن B  مناسبی داشت و در شرایطی که استرس و نگرانی به اوج خود رسیده بود با یک تغییر حساب شده نتیجه بازی را به نفع ایران تغییر داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Alireza IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    سلام وقت بخیر لطفا حضور کریم باقری بگید
  • محمدطاها IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    نیمه دوم دو اتفاق مثبت افتاد اول تغییر سیستم تیم ملی بود که نیمه اول طارمی کنار آزمون بازی میکرد نیمه دوم طارمی اومد پشت سر آزمون..تغییر دوم اضافه شدن قدوس به وسط زمین در کنار طارمی و پشت سر سردار آزمون..این تغییرات تمرکز مدافعان بحرین رو برای گرفتن این دو بازیکن مهارنشدنی بهم ریخت و باعث شد فضا برای سردار آزمون باز بشه..
  • وحید IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    یکی دیگر از نکات تغییر در تاکتیک سانتر از جناحین بود. ک در نیمه دوم به بازی زمینی و پاس در عمق و دادن پاس های توی در و کشیدن حریف به زمین خودی و زدن ضد حمله با توجه به سرعت سردار و طارمی و آمدن قدوس به مرکز و آوردن پورعلی کنجی و عزت الهی شخصیت تیم شکل واقعی گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی