نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
۴ |
۵
جواب دندان شکن اسکوچیچ به خبرنگار بحرینی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که می‌دانست بردن بحرین چقدر مهم است، بعد از برد تیم ملی پاسخ دندان شکنی به خبرنگار بحرینی داد.

خبرورزشی - دراگان اسکوچیچ با پیروزی بربحرین نفس راحتی کشید و حالا به موفقیت در بازی با کامبوج و عراق هم امیدوار شده است. او در پاسخ به یک خبرنگار جنجالی بحرینی گفت: «بروید خوشحال باشید که فقط سه گل از تیم بزرگ ایران خوردید!»

در کنار اسکوچیچ سردار آزمون هم صحبت‌های جالبی انجام داد و از پرچم ایران گفت. به نظر می‌رسد تیم ما با همین استراتژی می‌تواند مقابل عراق هم نتیجه لازم را بگیرد چرا که اسکوچیچ و ملی پوشان برای آن بازی هم سرشار از انگیزه هستند. عراق هم در بازی رفت تیم ایران را شکست داد و حالا این مسابقه هم برای ما جنبه انتقامی دارد که همین مسئله می‌تواند انگیزه های تیممان را بالا ببرد.

اسکوچیچ تا امروز در ۳ بازی دوستانه و ۲ بازی رسمی برنده بوده و در صورت پیروزی مقابل کامبوج و عراق صاحب رکورد جالبی می‌شود. البته تیم ما برابر کامبوج مشکلی نخواهد داشت اما عراق را هرگز نباید دست کم گرفت. ایران معمولاً مقابل عراق کار سختی دارد و حتی در دوره کی‌روش ما مقابل آنها به بن بست می‌خوردیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمدطاها IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    این برد وحشتناک چسبید..تو دهنی محکم به AFC و تیم بحرین بود..تیم ایران واقعا یه تیم شایسته بود که به حداقل حقش رسید بحرین شانس آورد که کیسه گل نشد..همه بازیکنان تیم ملی عااالی بودن دمشونگرررم..الان باید تمرکزشون برای گام‌ سخت تر و بلندتر بذارند بازی با عراق باید از صفر شروع کنیم..
  • هوادار قدیمی فوتبال IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    همانطور که قبلا برای سایت محترم خبرورزشی بیان کردم سخت ترین کار تیم ملی ایران این است که از سه بازی باقیمانده نتواند نه امتیاز را کسب کند و عنوان کردم که ایران در این سه بازی جشنواره گل راه خواهد انداخت که در برابر بحرین اولین وعده جشنواره گل محقق گردید فقط تیم ملی کافیست با اعتماد بنفس و اتکا به قدرت بالای خود به دیدار حریفان در دو بازی باقیمانده برود
  • مجهول الهویه IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    این همه ذوق زدگی هم ضروری نیست.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    بازی های روز اخر باید بین همه تیمها همزمان باشه همین الان کره جنوبی بی شرف و عرعرستان نشستند ببینند ایران بین تیمهای ده امتیازی رده دوم میره تا باخت عمدی جلوی رقبای خودشون داشته باشن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ با توجه عملکرد تیم‌ها در هفته ۲۸؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی