نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۹
۰ |
۰
خداحافظی نه؛ حدادی‌فر به زمین فوتبال برمی‌گردد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قاسم حدادی‌فر کاپیتان تیم ذوب آهن رباط پاره کرده است و این روزها دوران نقاهت را سپری می‌کند.

خبرورزشی - بعد از این اتفاق تلخ گفته شد قاسم حدادی فرد خداحافظی خود را از فوتبال رسمی خواهد کرد اما اکنون تصمیم گرفته دست کم برای یک فصل دیگر فوتبال بازی کند و بعد از عمل جراحی سفت و سخت تمرینات ویژه را دنبال می‌کند تا برای بازی‌های فصل بعد آماده شود.

او در این باره می‌گوید: فعلاً همه تمرکزم روی مداوای مصدومیتم است. من دوست داشتم پایان این فصل و در زمین مسابقه از فوتبال خداحافظی کنم ولی این مصدومیت کارم را خراب کرد و حالا خیلی برایم ناراحت کننده‌ است که بخواهم به این شکل به فوتبالم پایان دهم و دوست دارم در زمین خداحافظی کنم و برای همین تصمیم دارم به زودی به میادین برگردم و در زمین فوتبال خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه صحبتی با او پیرامون تمدید قراردادش داشته است یا نه؟ گفت: راستش را بخواهید هنوز کسی از باشگاه با من صحبتی نکرده است و هواداران و مدیران باشگاه و کادرفنی همیشه به من لطف داشته‌اند ولی هنوز صحبتی انجام نشده است.

کاپیتان تیم ذوب آهن هم چنین در خصوص دیدار با بحرین صحبت کرد و گفت: بازی خیلی خوب و منطقی از تیم ملی دیدیم و سوار بازی بودند و برتری خودشان را به حریف دیکته کردند. امیدوارم در دو بازی آینده هم اتفاق مشابهی برای تیم ملی رخ دهد ولی تا همین جا هم دم بچه‌های تیم ملی گرم که حسابی گل کاشتند و مردم ایران را خوشحال کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی