آماده بازی مرگ و زندگی شویم/ کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا منتظر ما هستند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابراهیم قاسمپور هافبک تیم ملی در جام‌جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین گفت: بازی با کامبوج یک بازی تدارکاتی خوب در آستانه بازی حساس با عراق خواهد بود.

خبرورزشی - ابراهیم قاسمپور مربی پیشین تیم ملی در گفت‌وگو با خبرورزشی در خصوص آخرین شرایط ملی‌پوشان در مرحله انتخابی جام جهانی گفت: شکر خدا که بازی با بحرین را به خوبی پشت سر گذاشتیم و بار سنگینی از دوش ملی پوشان برداشته شد و حالا دیگر استرس جایی در تیم ملی ندارد. به نظر من بازی با کامبوج می‌تواند یک بازی تدارکاتی خوب در آستانه بازی با عراق باشد چراکه بازی آخر ما مقابل عراق بازی مرگ و زندگی خواهد بود.

وی ادامه داد: در بازی با بحرین انسجام تیمی خوبی داشتیم و حالا مقابل کامبوج باید روی برخی ضعف‌های خود کار کنیم تا وقتی مقابل عراق قرار می‌گیریم کمترین نقطه ضعف را داشته باشیم. به اعتقاد من ایران از پس عراق هم بر خواهد آمد و راهی مرحله بعد خواهیم شد و باید تمام فکر و ذکر خود را روی بازی‌های مرحله آخر بگذاریم چرا که در آنجا تیم‌هایی چون کره‌جنوبی، ژاپن، استرالیا و ..‌...منتظر ما هستند.

قاسمپور گفت: خوشبختانه لژیونرهای ما بسیار آماده و باتجربه هستند و همین مسئله می‌تواند معیار تیم ملی را در بازی‌های حساس بالاتر ببرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی