پشت پرده فروکش کردن خشم فرهاد مجیدی/ چه وعده‌ای به سرمربی استقلال دادند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره استقلال به فرهاد مجیدی وعده حل مشکلات را داده‌اند.

خبرورزشی - فرهاد مجیدی که طی دو سه روز گذشته نارضایتی اش از شرایط موجود در استقلال را در رسانه ها مطرح کرده بود، امروز در یک استوری اینستاگرامی از هواداران خواست مقابل ساختمان باشگاه تجمع نکنند و برخی مسئولان وعده حل مشکلات در هفته آینده را به او داده‌اند.

ماجرای استوری جدید مجیدی از این قرار است که امروز اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از مدت ها تشکیل جلسه دادند و درباره مسائل موجود به بحث و تبادل نظر پرداختند. حجت نظری، حمیدرضا آصفی و مهدی عبدیان ۳ عضو هیئت مدیره استقلال در جلسه امروز مشکلات موجود و راه حل های عبور از بحران کنونی را بررسی کردند. 

همچنین در جلسه امروز مقرر شد تا اعضای هیئت مدیره هفته آینده جلسه دیگری را با مسئولان اسپانسر باشگاه برگزار کنند و برای حل مشکلات اقدامات لازم اندیشیده شود. 

از این رو بعد از جلسه یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با فرهاد مجیدی تماس گرفته و او را از مصوبات جلسه امروز مطلع ساخته است. به همین خاطر به سرمربی آبی‌ها وعده داده شده که هفته آینده در جلسه دوم با اسپانسر و نماینده وزارت ورزش مشکلات کاهش یابد و تیم با آرامش بیشتری به کارش ادامه بدهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    شاه استقلال افتخار ابی ها مرد همیشه شجاع مقاوم چه در برابر وزارت خونه په در برابر طرفداران گل گهر سیرجان که سبب تمام بدبختی ها ی ابی دل ها هستن و دوست دارن فقط استقلال با همان مربی خاص قهرمان بشه ولی بدون هوادارای ابی دل مثل کوه پشتته
  • محمدطاها IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    خیلی بعید بنظر میرسه آقا فرهاد رو تهدید کرده باشند استوری بذاره تا هواداران تجمع نکنند چون مجیدی از کسی ترس نداره اگر تهدید شده بود به هوادارا می گفت، قطعا وعده دادن که مشکلات رو‌ حل می کنند بهتره به حرف فرهاد گوش بدیم صبور باشیم و تا هفته آینده صبر کنیم ببینیم چی میشه اگر وعده هاشون عملی نشد اونوقت تجمع خیلی بزرگ بذاریم..
  • ناشناس IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    جرات دارن وعده توخا لی به آقا فرهاد بدن بعد طرف حسابشون هواداراها هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی