پاریسی‌ها به دنبال ستاره بارسلونا/ کاتالان‌ها شاکی شدند!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس ادعای مارکا باشگاه پاری سن ژرمن به جذب عثمان دمبله علاقه‌مند است.

خبرورزشی - هنوز هم وضعیت آینده کیلیان امباپه یکی از مهمترین مسائل فوتبال اروپا محسوب می‌شود. این بازیکن چند پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده و گزارش‌ها حاکی از آن است که او قصد دارد فصل آینده برای رئال مادرید به میدان برود.

اگرچه ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن اعلام کرده که آنها به هیچ وجه کیلیان امباپه را به فروش نخواهد رساند و او در این تیم باقی می‌ماند اما از حالا گمانه زنی‌ها در رابطه با گزینه جانشینی ستاره فرانسوی در صورت ترک PSG توسط این بازیکن، آغاز شده است.

در ابتدا گفته شد که پاری‌سن‌ژرمن در صورت جدایی امباپه به سراغ جذب کریستیانو رونالدو خواهد رفت اما حالا مارکا ادعا می‌کند که این باشگاه برای به خدمت گرفتن عثمان دمبله ابراز علاقه نشان داده است. دمبله تا سال ۲۰۲۲ با باشگاه کاتالانی قرارداد دارد و با وجود ابراز علاقه خوان لاپورتا برای تمدید با این بازیکن آنها هنوز به توافق در این زمینه دست نیافته‌اند؛ موضوعی که باعث شده PSG به جذب این بازیکن بارسلونا بسیار خوشبین باشد.

گفتنی است پاری‌سن‌ژرمن طی سال‌های اخیر دائماً در بحث‌های نقل و انتقالاتی بارسا را اذیت کرده است. آن‌ها در سال ۲۰۱۷ نیمار را از این تیم به خدمت گرفتند و در یک سال گذشته دائما بحث‌هایی پیرامون علاقه این باشگاه به جذب لیونل مسی وجود داشته است. حالا و بعد از همه این اتفاقات پاری‌سن ژرمن قصد دارد به سراغ جذب عثمان دمبله هم برود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی