نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مدارک جدید پرسپولیس از حمله به کاروان قرمزها در اصفهان/ یک ارتباط مشکوک افشا شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به انضمام مدارکی از افراد بازداشت شده که در اصفهان بسر می‌برند، در ارتباط با حادثه حمله به کاروان پرسپولیس در اصفهان را به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال کرد.

خبرورزشی - پیرو پیگیری و نامه‌نگاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس در خصوص حمله به کاروان سرخپوشان در اصفهان، مدارک و اسناد جدیدی به سازمان لیگ ارسال شد.

از سوی باشگاه پرسپولیس، نامه‌ای به انضمام مدارکی از افراد بازداشت شده که در اصفهان بسر می‌برند، در ارتباط با حادثه حمله به کاروان پرسپولیس در اصفهان، به همراه عکس‌هایی از ارتباط احتمالی این دو نفر با یک باشگاه لیگ برتری به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال شد.

باشگاه پرسپولیس به جهت حمایت از خواسته هواداران و همچنین جلوگیری از تکرار این موارد و اتفاقات برای سرخپوشان و اینکه بدون تردید برخی به دنبال مسائل خاص و ایجاد حادثه مرگبار بودند و رفتار آنها تهدید جانی برای سرخپوشان محسوب می‌شد، این پرونده را با جدیت تمام و از طرق مختلف پیگیری می‌کند و به دنبال آن است که نتیجه‌گیری کاملی در این زمینه داشته باشد.

حق هواداران پرسپولیس و تمام هوادارانی که با جان و دل از تیم‌های محبوب خود حمایت می‌کنند، این است که از جزئیات پرونده و پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس اطلاع داشته باشند.

امید است، سازمان لیگ و کلیه عوامل ورزش و فوتبال برای جلوگیری از این اقدامات ناپسند و مرگبار که عواقب جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت، اقدامات لازم و جایز را انجام دهند و هر چه زودتر رای قاطع خود را با در نظر گرفتن اشد مجازات برای عاملان و عوامل محرک این حادثه اعلام کنند.  

جا دارد از هواداران پرسپولیس و سایر تیم‌ها که برای شناسایی این افراد و عوامل پشت‌پرده آن به کمک باشگاه آمدند، قدردانی کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گرگانی GB ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    هوادارای این تیم حملات تروریستی رو بایددترک کنن
    • مانی IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
      دوستان دقت فرمودید "عکس‌هایی از ارتباط احتمالی این دو نفر با یک باشگاه لیگ برتری به عنوان مدارک جدید به سازمان لیگ ارسال شد." روزنامه ها و رسانه ها حتی جرات نوشتن نام سپاهان رو ندارن بعد مدام ادعای حقیقت و آزادگی و شهامت و پاکی و صداقت و ...... دارن
  • فرشچیان IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    بله طبق تحقیقات پلیس افراد حمله کننده از لیدر ها ی باشگاه پرسپولیس در اصفهان بودن و این حرکت را برای تخریب مکتب اصفهان انجام داده بودن مکتب اصفهان بهترین مکتب دنیا عشقه مکتب اصفهان (قال فرشچیان قسم جلاله هم می خورم)
  • حامد IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    ایول. هرچند استاد جاودانی و دوستانش چشمشونو رو تخلفات تروریستی سپاهان بستن، ولی محروم نکردن شدید سپاهان لکه ننگ دیگه ای میشه برای این جماعت.
  • شله زرد اصفهان IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    قطعا با گز سکه ای غائله میخوابه
  • Omid US ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    in etefagh aghar dar kahrej boud hadeaghal 10 million dollar khesarat dasht be ezafeyeh zendany in afrad
  • مولر از برلین DE ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    این پرونده بایگانی شد!!! تمام!!! اگه ورود می کردند خیلی چیزها روشن می شد .ولی این فدراسیون نمی خواهد!!! با این کار ها اینده فوتبال ایران افق روشنی ندارد!!!!
  • ناشناس IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    با این جار و جنجال کردن و بعد مظلوم نمایی حتما دنبال یک بازی 3-0 دیگه هستید آخه عادت کردید به افشین فرشی بگید حلش می کنه
  • آرشام JP ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    سکه لای گز با آمدن ابوبکر الساکت دوباره راه اندازی شده اینها به کی وصلند خدا میدونه
  • ق ر IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    فقط باید این گزارش به ای اف سی داده شود چون مافیا اصفهان فوق العاده قوی هست .
  • محمود NL ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    دو سال پیش ،نیم نهایی جام حذفی طرفدارای سپاهان تو اصفهان هر بلایی خواستن سر طرفدارای پرسپولیس آوردن.بدترینشون این بود که دو نفر ازطرفدارای پرسپولیس کور شدن.اگر به کور شدن اون دوتا طرفدار و البته کور کردن سرباز احمدی رسیدگی شد ،به اینم رسیدگی میشه.
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    جناب سمیعی مدیر عامل محترم پرسپولیس لطفا هرچه مدارک دارید بفرستید برای AFC شاید که از آن طریق احقاق حق شود اینا دست بر دار رفتار کثیفشان نخواهند بود...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی