جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
۰ |
۰
طوفان دو تیم در نقل و انتقالات فوتسال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو تیم لیگ برتر فوتسال عملکرد خوبی در نقل و انتقالات داشتند.

خبرورزشی - با وجود اینکه هنوز زمان شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص نشده است اما سه تیم سرمربی خود را مشخص کرده‌اند؛ گیتی پسند اصفهان، مس سونگون و کراپ الوند.

در این میان اما بازیکنان دو تیم مس سونگون و سن ایچ ساوه که رتبه اول و سوم فصل گذشته را کسب کردند در حال کوچ به تیم های دیگر هستند تا شرایط برای گیتی پسند و کراپ الوند ایده آل شود.

این دو تیم در روزهای پایانی هفته حضور فعالی در نقل و انتقالات داشتند. گیتی پسند بهتر و زودتر از سایر تیم‌ها عمل کرد. این تیم تا کنون قرارداد سپهر محمدی، سعید عباسی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی و علیرضا وفایی را تمدید کرده و مهدی کریمی و رضا سپندار از تیم سن ایچ را هم جذب کرده است تا نشان دهد همچنان به دنبال قهرمانی در لیگ برتر فوتسال است.

در سمت دیگر کراپ الوند که فصل گذشته با وجود هزینه زیاد ناکامی را تجربه کرد هم تیمی قدرتمند ساخته است. این تیم پس از جذب محمد نجف زنگی از منصوری قرچک با محمد شجری و مسلم اولاد قباد دو بازیکن کلیدی مس سونگون قرارداد بست و طی روزهای آینده سینا پرکاس دروازه بان تیم سن ایچ را هم جذب خواهد کرد تا اوضاع این تیم هم خوب شود.

این نقل و انتقالات احتمالا خبر از برگزاری بازی‌های لیگ برتر پیش از جام جهانی می دهد و تیم ها باید خود را برای شروع فصل جدید پیکارها تا چند هفته آینده آماده کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی