نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
کنایه پرسپولیسی‌ها به اسکوچیچ/ مراقب این بازیکن تیم ملی باش!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هواداران پرسپولیس در فضای مجازی کنایه جالبی به سرمربی تیم ملی زدند و گفتند حداقل مراقب میلاد سرلک باشد!

خبرورزشی - پرسپولیس در اردوی تیم ملی بیشترین نماینده را داشت و در ابتدا محمد حسین کنعانی زادگان، احمد نوراللهی، مهدی ترابی، کمال کامیابی نیا و وحید امیری از جمع سرخ‌پوشان توسط دراگان اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شدند.

بعد از گذشت چند روز از اردوی تیم ملی سرمربی کروات تیم ملی سیامک نعمتی را هم به اردو دعوت کرد تا تعداد پرسپولیسی‌ها به ۶ برسد. اما بعد از بازی اول تیم ملی مقابل هنگ کنگ کمال کامیابی نیا از ناحیه مچ پا مصدوم شد و به تهران بازگشت تا روند درمان خودش را زیرنظر پزشکان پرسپولیس سپری کند.وحید امیری هم که جزو بهترین‌های تیم ملی در دو بازی اول مقابل هنگ کنگ و بحرین بود در نیمه دوم دیدار با میزبان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد.

به این ترتیب هر دو مصدوم تیم ملی پرسپولیسی بودند و این دو بازیکن نمی‌توانند پرسپولیس را دیدار سوپرجام مقابل تراکتور که ۳۰ خرداد برگزار می‌شود همراهی کنند. مصدومیت دو بازیکن کلیدی پرسپولیس موجی از نگرانی را بین کادر فنی و هواداران این تیم به وجود آورد و پرسپولیسی‌ها از الان به بعد نگرانند که سایر ملی‌پوشان‌شان سالم به تهران بر گردند.

بعد از مصدومیت وحید امیری اسکوچیچ دیگر هافبک دفاعی پرسپولیس یعنی میلاد سرلک را هم به تیم ملی دعوت کرد تا این بازیکن هم راهی منامه شود. نکته جالب درخصوص دعوت سرلک به تیم ملی کنایه ای بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به اسکوچیچ می زدند. آن‌ها که بیشترین نماینده و البته بیشترین مصدوم را در تیم ملی دارند در فضای مجازی خطاب به اسکوچیچ می گفتند: سرلک را سالم به تیم ملی تحویل دادیم و سالم هم تحویل می گیریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی