نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
وقتی یحیی برگه رضایت ۱۸ هزار دلاری رادو را امضاء نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

درصورتی که بوژیدار رادوشویچ به تهران و تمرینات پرسپولیس باز نگردد آن گاه مبلغ ۱۸ هزار دلار را از دست خواهد داد.

خبرورزشی - دروازه‌بان کروات پرسپولیس به خاطر عدم دریافت مطالبات خود و برخورد بد مدیران باشگاه به کشورش سفر کرده و حاضر به بازگشت نیست. او مصاحبه‌هایی علیه ابراهیم شکوری و جعفر سمیعی انجام داده و  عنوان کرده قصد بازگشت ندارد.

شنیدیم رادو تاکنون ۴۷ ‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰ ‌درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند ۱۸ هزاردلاری آپشن قرارداد این بازیکن است. او که پس از جدایی بیرانوند در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دروازه‌بان اول قرمزها بود، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکردش، باید ۱۸ ‌هزار دلار به‌عنوان آپشن دریافت کند؛ رضایتی که نه کالدرون در نیم‌ فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم، نامه آن را امضا نکردند و اکنون این موضوع محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشویچ است.

ظاهرا یحیی گل محمدی حاضر نیست تا زمان بازگشت رادوشویچ این بند ۱۸ هزاردلاری رضایت سرمربی را امضاء کند و چنانچه گلر کروات به تهران بازنگردد به این پول نخواهد رسید. هرچند زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که بوژیدار رادوشویچ به لطف قرارداد محکمی که با باشگاه پرسپولیس بسته و قانون جدید فیفا قادر است همه پول سه سال باقی مانده از قراردادش را از این تیم بگیرد! به عبارت ساده تر این گلر کروات نیاز چندانی به ۱۸ هزار دلار پول رضایت سرمربی ندارد و بیشتر به فکر مبلغ کلانی است که می‌تواند از شکایت به فدراسیون جهانی به دست بیاورد!

باشگاه پرسپولیس پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در ۷ هفته پایانی قرمزها را همراهی کند. در صورت بازنگشتن این دروازه‌بان، یحیی مجبور خواهد بود از امیرمحمد یوسفی بیست‌ویک‌ساله به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    رادو اگه بخواد کل مبلغ ۳ سال اینده رو بگیره دیگهدتاد۳ سال نمیتونه تو هیچ تیمی بازی کنه . قانون فیفاست. مگهداینکه بخواد فوتبال رو کنار بزاره . ممکنه بعضی بگن میره به تیم دیگه و مابه التفاوت رو میگیره که طبق قانون فیفا نمیشه چون خودش فسخ کرده اگه پرسپولیس باهاش فسخ اونوقت میتونست
  • سعید IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
    این چه رسمی شده توی فوتبال ایران که هرباریکنی هروقت دوست داشته باشدمیره..بلدنیستیدقراردادببندیدبا بازیکن چراادعامدیرکاربلدبودن میکنید..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی