نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دروازه‌بان تیم ملی ما را بیچاره کرد/ فرمان برکناری علی پروین صادر شده بود!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بهزاد داداش زاده بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: از کره شمالی، ژاپن و عربستان، گل‌های خیلی بدی خوردیم که اگر یک بازیکن درون دروازه می‌ایستاد آن توپ ها گل نمی‌شد.

خبرورزشی - بسیاری از بازیکنان فوتبال ایران از گذشته تا امروز که لباس تیم ملی را به تن کرده‌اند طبعا تجربه بازی مقابل عراق را دارند.

یکی از آنها بهزاد داداش است که خودش سابقه بازی مقابل عراق در سال ۱۹۹۳ در مقدماتی جام جهانی را دارد. او هنوز از آن بازی با تلخی یاد می‌کند و می‌گوید: «ما به عراق نباختیم ما به دست های پشت پرده آن زمان فوتبال باختیم. شاید هم باختهای ما به عملکرد گلر تیم مان برمی گشت  که شرایط روحی مساعدی نداشت. ما از کره شمالی، ژاپن و عربستان، گل‌های خیلی بدی هم خوردیم که اگر یک بازیکن درون دروازه می ایستاد آن توپ ها گل نمی شد.»

داداش زاده این نکه عجیب را هم اضافه کرد: «از بالا نمی خواستند پروین سرمربی تیم ملی (پروین آن روزها سرمربی وقت تیم ملی ایران بود) بماند که این اتفاق هم افتاد. تیم ما خیلی خوب بود و راحت هم می توانستیم به جام جهانی صعود کنیم؛ چون ژاپن یکی از بهترین تیم‌های آن دوره بود که ما شکستش دادیم. بازی عراق هم کلا دست ما بود اما باز هم گل‌های بدی خوردیم و در نهایت هم حذف شدیم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی. AE ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    و گلر تیم ملی بهزاد غلامپور بود که همه ی مردم را با عملکرد بدش جون به سر کرد
    • حمید علوی CA ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      آقای داداش زاده داره آدرس اشتباه میده. هیچ دست پشت پرده ای باعث باخت ما به عراق و بطور کلی بازهای بد ما نشد. تیم ما خیلی بی حساب و‌کتاب بازی میکرد. کاملن علی اصغری.سیستم دفاعی درستی نداشتیم (اصلن سیستم نداشتیم)، هافبکها نمیومدن عقب، تیم از دقیقه ۵۰ به بعد نای راه رفتن نداشت، دروازه بان تیم ناآماده بود، همین آقای داداش زاده یه بازی خوب بود دوتا بازی افتضاح، ده دقیقه خوب بود ۸۹ دقیقه داغون.
    • نیکویی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      کدوم آدرس اشتباه جناب علوی شما کاغذ رو وارونه گرفتی! استقلال هر وقت تونست دروازه‌بان های ضعیفش رو قالب کرد به تیم ملی. فقط کی‌روش زیر بار رحمتی لایی خور نرفت که اونم هر روز علیه کیروش شعار میدادن کی‌روش یادت باشه سید باید باشه ، همین دو روهایی که حالا کی‌روش کی‌روش میکنن!! فقط عابدزاده خوب بود که اونم همین که مصدوم شد با نامردی هر چه تمام‌تر پشتش رو خالی کردن و بهش گفتن هزینه پای مصدومت با خودت!! بخاطر همین همیشه احمد رضا با عشق خاصی نسبت به پرسپولیس حرف میزنه چرا؟ چون پرسپولیس با مردانگی همیشگی که داره پولشو خرج دروازه‌بان مصدومی که معلوم نبود دیگه برگرده ولی برگشت اونم چه برگشت باشکوهی، بهترین دروازه بان تاریخ استقلال همین غلامپور بود که از بس تیم ملی گل خورد معروف شد به گلام‌پور ، زمان حجازی هم که سالی دو تا بازی می‌کردن می‌خواسته ده تا گل بخوره؟!!
    • ابرام US ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۴
      آقای علوی ٬ این مسابقات را ما هم نظاره گر بودیم و کاملا در جریانات پس و پیش قضایا بودیم . در آن مقطع آقای پروین اون اندازه هایی که حضرتعالی میفرمایید علی اصغری ِ علی اصغری هم نبودند . حالا حضرت عالی آن زمان در نقش هلینیو هررا ی فقید عرض اندام می فرمودید بماند . فردی بنام صفی پور صاحب اختیار روزنامه ابرار رییس فدراسیون فوتبال بود و شمشیرش رو برای علی پروین از رو بسته بود و خیلی ها شیرین کاری های حیرت انگیز جناب غلامپور را بحساب استاد صفی پور واریز می کردند . از آن گذشته تیم ایران در آن بازی ها ژاپن و کره شمالی و یک تیم دیگر را شکست داد. البته شما که استادید محض یادآوری عرض کنم جناب مایلی کهن و ابراهیمی و استاد برنامه نود حاج رضایی هم در معیت کادر فنی بودند و بقیه قضایا . قربان علی پروین همین الا ن هم یه سر و گردن از ۹۰ درصد شاغلین در لیگ ما از نظر( فنی) سر تره ( ۱۰۰ در صد رو در مورد هیچکس نمیشه ادا کرد). از بعد شخصیتی هم بماند برای اهالی خبره نظیر شما که واکاوی بفرمایند . السلام علی من التبع الهدی .
    • حمید علوی CA ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
      سلام عامو ابرام گل، نه نوکرتم من اصلن منظورم این نبود که سلطان علی پروین علی اصغری بود، منظورم حالت علی اصغری تیم بود.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    غلامپور میرزاپور ضعیف ترین گلرهای تاریخ تیم ایران بودند
  • 6 IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    من که عاشق اون شلوار گلر کیسه پوشم!
  • تاجی CA ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    در اینکه غلامپور در اون بازی‌ها افتضاح بود شکی نیست. اما یک سری مسایل رو نباید تحریف کرد: ۱- اگر از مرحله مقدماتی و بازی های سنگین جلوی عمان صعود کردیم فقط به خاطر درخشش غلامپور بود ۲- تیم ایران در حالیکه پر از ستاره بود از نظر انسجام تیمی و کوچینگ مربی بسیار از هم گسیخته بود ۳- ترکیب های متغیر و مثلا بازی دادن به کریم باقری ۱۹ ساله تو دفاع چپ در سیستم ۴ دفاعه! ۴- بزرگ‌ترین سوال اون دوره این بود که اگر غلامپور بازی اول جلوی کره ۳ گل بد خورد، چرا مربی دوباره فیکس بازی داد بهش. بعدها پروین گفته بود گلر ذخیره تیم ملی (بشرزاد) هم آماده نبود، اما معلوم نشد پس چرا برده بودنشون … ضمنا شما لنگی ها راجع به گلرهای تیم مای خیلی اظهار نظر نکنین چون درست و حسابی کسی رو نداشتین اگر ذهنتون رفت سراغ عقاب آسیا که همه میدونن تاجی بود یا حتی این بیرانوند رو هم که حاج حسین با دسته چک ۲ صبح تو هتل لنگی کرد.
    • خخخخخ IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      اصلا تمام افتخارات مال شما کیسه کشا،، لذا ب همین جهت ستاره سوم را تقدیم شما میکنم خخخخخخخخ
  • شمسعلی. AE ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    بابا اصلا همه ی پیشکسوتان ما برای شما ،دایی ، عابدزاده ، کریمی ، کریم باقری ، حتی بازیکناتی مانند بیرانوند و امیری و علیپور و هر کس دیگر را که میخواهید ولی اینها دردی از شما دوا نمی کند شما باید جام بیاورید قهرمان شوید و جام قهرمانی را بالای سر ببرید اصلا اینها مهم نیست آلان از حرص قهرمانی های پیاپی پرسپولیس است که نرتب در فکر این هستید کی استقلالی است و کی قرار بوده به استقلال بیاید و به خاطر پول نیامده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی