نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
کمبود بازیکن مشکل ساز شد/ خبری از تمرینات تاکتیکی در پرسپولیس نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در دیدار دوستانه با صنعت نفت آبادان به گفته رسانه این تیم ۹ غایب داشت. در این بین غیبت هافبک‌های سرشناس این تیم بیشتر به چشم می آید و فرصت تمرینات تاکتیکی را از یحیی و شاگردانش گرفته است.

خبرورزشی - پرسپولیس ۶ بازیکن در اردوی تیم ملی دارد و کامیابی نیا، مغانلو و شجاعی مصدوم هستند. رادو هم که قهر کرده و در کرواسی تمرین می‌کند.

غیبت ۱۰ بازیکن در تمرینات، کار سرمربی تیم را برای انجام کارهای تاکتیکی سخت می‌کند و از طرفی حدود ۷ نفر از این ۱۰ نفر غایب پرسپولیس، بازیکنان ترکیب اصلی هستند. با این حال نفرات جایگزین خوبی در تیم پرسپولیس حضور دارند و حتی در غیبت این ۱۰ بازیکن هم پرسپولیس در بازی دوستانه به صنعت نفت آبادان نباخت اما مشکل غیبت هافبک‌های تیم بسیار جدی است.

یحیی گل محمدی در فاصله زمانی بلند مدت بازی‌های تیم ملی باید شاگردانش را در سطح آمادگی بالا نگه دارد و آماده رقابت با سپاهان برای قهرمانی باشد اما غیبت نورالهی، سرلک و کامیابی نیا باعث شده تا تمرینات تاکتیکی این تیم شکل نگیرد. یحیی هر سه بازیکن اصلی خود در پست هافبک میانی را در اختیار ندارد و حتی مجبور به تغییر تاکتیکی در بازی دوستانه با صنعت نفت آبادان شد.

هافبک‌های میانی هر تیمی مهم ترین بازیکنان در امور تاکتیکی هستند و فرماندهی گردش توپ در زمین با آن‌ها است اما پرسپولیس بازیکنانش را در این پست حساس در اختیار ندارد و شاهد تمریناتی مثل گل کوچیک و بازی‌های در زمین کوچک هستیم. در این روزها کادر فنی پرسپولیس بیشتر سعی دارد بازیکنان را از نظر بدنی در شرایط ایده آل حفظ کند؛ چون خطر مصدومیت ملی پوشان زیاد شده و یحیی ممکن است در بازی حساس فینال سوپر جام دست خالی بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی