کار گل‌ محمدی برای سوپرجام سخت‌تر شد/ تصمیم مهمی که یحیی گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پرسپولیس در دو دیدار تدارکاتی مقابل صنعت نفت آبادان و پیکان تهران به تساوی رسید.

خبرورزشی - شاگردان یحیی گل محمدی در غیاب هفت ملی پوش با صنعت نفت و پیکان مساوی کردند و در این دو دیدار تدارکاتی نمایش چندان خوبی ارائه ندادند. گل محمدی فرصت پیدا کرد که در مقابل پیکان و صنعت نفت نفرات ذخیره و جوانتر تیمش را به میدان بفرستد و آنها را محک بزند اما این بازیکنان نتوانستند انتظارات یحیی را برآورده کرده و او را به آینده امیدوار کنند.

در حال حاضر بزرگترین مشکل گل محمدی زمان بازی سوپرجام ایران است او که ملی پوشان خود را خسته تحویل می‌گیرد و تعداد بازیکنان ملی پوش پرسپولیس هم خیلی زیاد است. نکته دیگر اینکه امیری و کامیابی نیا برای این بازی مصدوم هستند و ۵ بازیکن دیگر هم با کمترین استراحت و تمرین باید در سوپرجام بازی کنند.

تنها نکته امیدوارکننده برای گل محمدی این است که بازی با تراکتور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود و در واقع پرسپولیس نباید سفر دیگری انجام بدهد. این در حالی است که تراکتور ملی‌پوشان زیادی ندارد و بازیکنان این تیم نسبت به پرسپولیسی‌ها برای این بازی حساس آماده تر به نظر می رسند.

در بازی دوشنبه شب پرسپولیس و پیکان نفرات ذخیره پرسپولیس نشان دادند که با بازیکنان اصلی خیلی فاصله دارند و در شرایط حساس خیلی نمی‌توان روی آنها حساب باز کرد. گل‌محمدی با علم به این موضوع چاره ای ندارد جز اینکه در بازی ۳۰ خرداد با شاگردان رسول خطیبی تمام ملی پوشان خود را راهی میدان کند و از وجود آنها بهره ببرد. پرسپولیس در سالهای گذشته همواره قهرمان سوپرجام شده و حالا می خواهد اولین جام سال ۱۴۰۰ را تقدیم هواداران خود کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی