چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳
۰ |
۰
کاپیتان تیم ملی جبران کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از بازی با بحرین از بازی احسان حاج صفی انتقاد کردیم چون در آن دیدار نمایش خوبی ارائه نکرد اما او در دیدار با عراق یکی از خوبهای تیم ملی بود.

خبرورزشی - احسان حاج صفی در بازی با عراق یک پاس گل خوب داد و نسبت به دیدار با بحرین به مراتب بهتر بازی کرد. اگر بعد از بازی با بحرین از او انتقاد کردیم به خاطر اشتباهات زیاد احسان بود که حتی پشت محوطه جریمه به حریف پاس گل داد اما بی انصافی است که از کنار بازی خوب و کم اشتباه حاج صفی مقابل عراق بی تفاوت بگذریم.در واقع باید گفت کاپیتان تیم ملی در بازی با عراق جبران مافات کرد و در دیدار مهمی هم این کار را انجام داد.

حاج صفی از نظر فنی بازیکن خوبی است ولی بهر حال سن او کمی بالا رفته و خودش باید ببیند که آیا در صورت حضور ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ می‌تواند در ترکیب ثابت تیم ملی بازی کند یا نه؟آن چه مسلم است احسان تجربیات ارزشمندی دارد که نمونه اش را در بازی با عراق دیدیم اما آمادگی بدنی هم مهم است .اشکان دژاگه هم تا روزی که در تیم ملی بود آماده نشان می‌داد ولی در حال حاضر عضو تیم ملی نیست و جای خود را به جوانترها داده است.هر تیم البته نیاز به چند بازیکن باتجربه هم دارد اما پست حاج صفی پستی است که نیاز به دوندگی بالا دارد و این همان نکته‌ای است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی