حمایت تمام قد سرمربی تیم ملی از عبادی‌پور/ انتقادها از او برایم مهم نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان گفت: عبادی‌پور در حال نزدیک‌ شدن به شرایط ایده‌آلش است و انتقادها از وی برایم مهم نیست.

خبرورزشی - ولادیمیر آلکنو پس از شکست ۳ بر یک مقابل اسلوونی در رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ اظهار داشت: مسابقات به پایان خودش نزدیک می‌شود و احساس می‌کنم که خستگی در بازیکنان جمع شده است. ما خیلی فاصله کمی داشتیم تا به ست پنجم برسیم.

وی ادامه داد: در نهایت شانس اثر خودش را گذاشت و به همین دلیل در ست چهارم به تورگیر کرد و توی زمین ما افتاد. سه بازی داریم و برای آنها آماده می‌شویم.

سرمربی روسی تیم ملی والیبال کشورمان درباره عملکرد میلاد عبادی‌پور و دلیل اصرار به استفاده از وی، تصریح کرد: عبادی‌پور فعلاً بازی می‌کند، چون به او اعتماد دارم. او در حال نزدیک شدن به فرم ایده‌آلش است. اینکه از او انتقاد می‌شود برای من مهم نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید رضا IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    باید تعویض میشد
    • Ftmh IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      نه بابا! از کجا به این نتیجه رسیدی؟ مربی 54 ساله نمیدونه داره چیکار میکنه اما تو فرمودی که باید تعویض میشد؟ خو تعویض میشد که چی؟چون اشتباه داشته دیگ نباید بازی میکرد؟ قبلا هم گفتم آلکنو فکر جایزه دلاری این مسابقه ها نیس پس میزاره با تمام اشتباهاشون تعویض نشن و انقد بازی کنن تا خطاهاشونو بفهمن و بهتر بشن!
  • ب IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    الکنو هم به درد نمی خوره. تیم ما رو کرده زنگ تفریح تیمای دیگه.
    • Ftmh IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      اگ یکم از والیبال سر دربیاری میفهمی که آلکنو تقصیری نداره!تقصیر بازیکنامون بود که اشتباه بازی میکردن. البته تقصیر هم نمیشه گف چون این همه سال خوب بازی کردن حالا اگ امسال باخت زیاد داشتن هم میتونه به خاطر دو سال بازی نکردن و تعویض مربی و تمرین 2 ماهه برای این مسابقه ها باشه!بالاخره باید اونارم درک کرد.اگ آلکنو مربی خوبی نبود فقط به فکر برد تو این مسابقات و جایزه دلاری اون بود اما اون با تمام اشتباه بچه ها اونارو از زمین بیرون نمیکرد تا تجربه کسب کنن حتی اگ اشتباه کنن و ببازیم.نتیجه اینو میتونی تو المپیک ببینی!
  • ارشی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۸
    گندش در اورده عبادی پور
  • Nazanin IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    میلاد عبادی پور یکی از بهترین بازیکنای تیم ملی به نظر من فقط الان از لحاظ روحی آماده نیستش آلکنو سرمربی خوبیه تازه ما در المپیک می تونیم شرکت کنیم و این برای بازیکنایی مثل میلاد می تونه باعث تقویت روحیه بشه❤

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی