نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
خوش بینی وزنه بردار ملی پوش به مدال ایران در توکیو/ مدال المپیک داوودی شرط دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کیا قدمی، وزنه بردار ملی پوش، با اینکه کار علی داوودی در المپیک را سخت می داند، اما به مدال آوری او ایمان دارد.

خبر ورزشی - علی داودی، وزنه بردارملی پوش فوق سنگین ایران، برای مدال المپیک کار سختی دارد. اما نشدنی نیست. او که برای اولین بار وزنه زدن درالمپیک را تجربه می کند، مدال آوری اش در توکیو شرط دارد.آن هم، تکرار رکوردهای اردوی اهواز است.

کیا قدمی وزنه بردار ملی پوش، با ایمان کامل درباره ملی پوش فوق سنگین می گوید:« داودی جوان که یکی از دو سهمیه تیم ایران در المپیک توکیو را گرفته، اگر حدنصابهایش در اردوی اهواز را تکرار کند، مدال نقره یا برنز را می گیرد. او در اهواز وزنه های ۲۰۷ و ۲۵۶ کیلوگرم را در حرکات یک ضرب و دو ضرب بالا برد. با حضور تالاخادزه گرجستانی کسب مدال طلا داودی در توکیو ممکن نیست، ولی او مدعی اصلی مدال نقره بازی ها است.»
قدمی درباره علی هاشمی، دومین وزنه بردار ایرانی در المپیک هم اشاره می کند و می گوید:« من سال ها همراه هاشمی در اردوی تیم ملی بوده ام، شاخصه این وزنه بردار ایلامی، غیرت و قدرت جنگدگی بالای اواست. مصدومیت اجازه نداد، هاشمی در قهرمانی آسیای ازبکستان شرکت کند، ولی حالا او فرصت پیدا کرده تا در المپیک وزنه بزند.با اینکه هاشمی زانویش مصدومیت کهنه دارد، ولی من مطمئن هستم او در المپیک نتایج خوبی می گیرد.»

قدمی که بعداز قهرمانی آسیا زانویش را جراحی کرده، درباره وضعیتش می گوید:«مینیسک زانویم که کمی پاره شده بود، با برگشت از تاشکند جراحی کردم و با کمی استراحت و طی دوره نقاهت، حالا تمرینات سبک خود را شروع کرده ام.»

او بااشاره به تغییر میزبان رقابتهای جهانی وزنه برداری در مهر ماه، می گوید:« قبلا قرار بود، پرو میزبان رقابتهای جهانی باشد، اما به دلیل بعد مسافت زیاد و هزینه بالای سفر به پرو زمزمه های عدم اعازام تیم به گوش می رسید، ولی حالا که فدراسیون جهانی، میزبانی را به گرجستان داده، شانس رقابت با وزنه برداران دنیا را داریم.بیشتر از سه ماه برای تمرین فرصت داریم و فکر می کنم زمان خوبی برای ما است تا آماده شویم.»

قدمی درباره شروع اردوی تیم ملی می گوید:« سرمربی تیم ملی، با برگشت از المپیک توکیو، اردوی تیم ملی برای قهرمانی جهان را شروع می کند و بعد نوبت به تمرین برای قهرمانی آسیای قطر می رسد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی