نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۱۵ روز سرنوشت‌ساز تا تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

این روزها صحبت های زیادی مبنی بر تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ یا جذب سرمربی جدید برای تیم ملی مطرح شده و فدراسیون فوتبال نیز هنوز پاسخ روشنی به این مسائل نداده است.

خبرورزشی - روز گذشته یکی از مسئولین فدراسیون فوتبال که نمی خواست نامش فاش شود گفت: تا دو هفته دیگر تکلیف قطعی سرمربیگری تیم ملی مشخص خواهد شد. جلساتی در پیش داریم تا در خصوص تمدید قرارداد دراگان اسکوچیچ و یا جذب سرمربی جدید تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: در این دو هفته سرنوشت نیمکت تیم ملی مشخص خواهد شد؛ اگرچه همکاران ما نظر مساعدی روی حفظ دراگان اسکوچیچ دارند چراکه او بهترین نتایج را کسب کرده اما به هر حال گزینه آوردن یک مربی بزرگ خارجی نیز روی میز قرار دارد و باید بررسی‌های بیشتری در این خصوص صورت بگیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • لنگ خاص IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    از مربی بزرگ خارجی نرسن به امیر مافیا قلعه وعلی لابی صلوات
  • اشکان IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    بنظرمن کیروش مناسب فوتبال ما نیست . درسته که کیروش از نظر نتیجه نسبتا خوب عمل کرد اما مهمترین مسابقه در جام ملتها رو باخت در واقع کیروش ۲ تا مشکل بزرگ داره ۱- همه تاکتیک و انرژی تیم برای دفاع صرف میشه و هیچ طرح و نقشه ای برای حمله نداره ۲- اگه تیمش گل اول رو بخوره ۹۰ درصد بازنده س . این دو تا مشکل در ذات تاکتیک کیروشه و متاسفانه نمیشه رفعشون کرد. برای همین در رئال و ایران و پرتقال و کلمبیا و.... نتونست قهرمان بشه
  • امیران IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۹
    وقتی اسکوچیچ بهترین نتیجه ی تاریخ فوتبال ملی را گرفته و کاری ک امثال کی روش نتونستن انجام بدن را انجام داده وقتی حاضره ریالی قرارداد ببنده و مهمتر از همه بازیکنای تیم ملی قبولش دارن، چرا باید عوض بشه؟ کی روش هشت سال مربی ملی بوده و هرچی داشت رو کرد و متاسفانه نتونست ی جام برا تیم ملی بگیره چرا باید دوباره گزینه باشه؟ اگه قراره مربی بزرگ بیارن، باید بهتر از کی روش بیارن، هرچند منطقی نیست تو این اوضاع ک فدراسیون بدهی سنگین داره دنبال مربی گرون قیمت باشن، کاش امثال خطیر پاشون از فدراسیون قطع بشه تا نتونن با مشاوره های غلط تیم ملی را بدبخت کنن، این آقایون دنبال منافع خودشون هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی