یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
۲ |
۴
 استقلال در حال انفجار/ آتش بس در استقلال؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی مهیای جدال با پدیده می‌شود که رابطه بازیکنان تیم با مدیریت باشگاه اصلاً خوب نیست.

خبرورزشی - بازیکنان استقلال چند روز قبل با انتشار یک متن مشترک در فضای مجازی به شدت از مدیران خود انتقاد کردند. پیش از این حرکت نیز شاهد مطرح شدن انتقاداتی توسط فرهاد مجیدی بودیم.

با توجه به آغاز مجدد پیکارهای لیگ برتر و حساسیت دیدارهایی که استقلال پیش رو دارد، اگر میان طرفین صلح و سازش برقرار نشده و یا حداقل آتش بس اعلام نشود، کار به جاهای باریک‌تر نیز کشیده خواهد شد.

باید ببینیم مدیران باشگاه استقلال برای آرام کردن اوضاع راهی هتل محل برپایی اردوی تیم خواهند شد و از در دوستی درمی‌آیند یا اینکه اختلافات همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند؟ اختلافاتی که بخش اعظمی از آنها در صورت تزریق بودجه مرتفع می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اس اسی دستا بالا IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    پدر و سرپرست و متولی این تیم کجاست ؟ کسی چه میداند شاید دنبال سوراخ موش میگردند به هر حال اوضاع در حال عوض شدن است
  • حمید علوی CA ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    خداوکیلی جوری این بازیکنای ما از بدهکاری و نداشتن نون شب میگن که یه کارگر زحمتکش کارگاه ریخته گری که چله ی تابستون برای ماهیانه ۲ میلیون تومن روزی ۸ ساعت کنار کوره ی ۱۶۰۰ درجه وای میسه و ماسه قالب ریخته کری میکوبه و ۷۰ درصد حقوقش رو‌ میده اجاره خونه، نمیگه. پیارسال و پارسال بازیکنان پرسپولیس برای مدت طولانی دریافتی نداشتن اما مربیان تیم هرگز اجازه ندادن اون‌ کمبودها تبدیل به هجمه ای برای به هم زدن آرامش تیم بشه و همگی از جون مایه گذاشتن تا موفق بشن. در استقلال ما اما، بدبختانه اونی که بایست به بازیکنان تیم توصیه کنه که هیچ چیز حتی پول رو بهانه نکنن و برای هوادار و تیم مایه بذارن دوباره خودش شده آتیش بیار معرکه برای اینکه اولأ در صورت نگرفتن نتایج قابل قبول ضعفهای فنی رو پنهان کنه و همه ب مشکلات رو فرافکنی کنه جای دیگه، ثانیأ دل بازیکنای باند خودش رو که زمون مربی قبلی(فکری) تو زمین راه میرفتن بیشتر بدست بیاره برای روز مبادا. خداوکیلی جوری این بازیکنای

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی