نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره مصدوم پرسپولیس به اولین دیدار لیگ برتر هم نمی‌رسد/ استراحت کامل در رفسنجان!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمال کامیابی‌نیا که به بازی سوپرجام نرسید، احتمالا در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پرسپولیس نیز استراحت خواهد کرد!

خبرورزشی - این دیدار درحالی روز جمعه چهارم تیرماه در شهر رفسنجان برگزار می‌شود که زمین برگزاری مسابقه چمن مصنوعی است.

درنظر داشته باشید کمال کامیابی‌نیا، ملی‌پوش پرسپولیس به دلیل مصدومیتی که از ناحیه مچ پا برایش پیش آمده بود، مجبور به ترک بحرین شد و با بازگشت به تهران، زیر نظر کادر پزشکی پرسپولیس کارهای درمانی و اختصاصی خود را انجام داد.

وحید امیری هم که در بازی برابر بحرین مصدوم شد، با توجه به MRI که در کشور بحرین انجام شده بود، مشخص شد دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده است. امیری و کمال کامیابی نیا به دلیل مصدومیت بازی سوپرجام برابر تراکتور تبریز را از دست دادند.

گرچه کمال کامیابی نیا زودتر به ایران برگشت و با سپری کردن درمان های خودش می‌تواند برای پرسپولیس در لیگ برتر بازی کند اما شنیده می‌شود احتمال دارد در رفسنجان به او استراحت داده شود. دلیل آن مصدومیت تازه کمال کامیابی نیا و احتمال تشدید آن پس از بازی در چمن مصنوعی است. تشدید مصدومیت به سفت بودن سطح چمن مصنوعی برمی‌گردد. هرچه بازیکن بیشتر روی این سطح حرکت کند، شانس مصدومیت و استمرار آن بالاتر می‌رود. کادرفنی پرسپولیس نیز به خوبی به این موضوع واقف بوده و نمی‌خواهند با بازی دادن به کمال کامیابی نیا در رفسنجان، این بازیکن کلیدی را تا پایان فصل از دست بدهند.

البته دست یحیی گل محمدی در خط میانی و به ویژه پُست هافبک دفاعی کاملا باز است. او سه هافبک دفاعی ملی پوش به اسام احمد نوراللهی، میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا را در اختیار دارد که جوان مستعدی به نام محمد شریفی را نیز کنار خود می‌بینند.

بنابراین یک هفته چشم پوشی از کمال کامیابی نیا برای حفظ او در دیدارهای بعدی نمی‌تواند آسیبی جدی به تیم پرسپولیس بزند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی