نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
حرف‌های ناامیدکننده انریکه بعد از توقف دوباره اسپانیا
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس انریکه می‌گوید اسپانیا شرایط خوبی ندارد و باید در بازی‌های آینده فکری به حال تیمش بکند.

خبرورزشی - اسپانیا در دومین دیدارش در یورو ۲۰۲۰ هم متوقف شد و مقابل لهستان تن به تساوی یک - یک داد.

این نتیجه لوئیس انریکه را کمی ناامید کرده و او می‌گوید: «شدیداً نیاز است که بازی را دوباره ببینیم و فکر به حال وضعیت تیم کنیم، چون احساسی که الان نسبت به تیم داریم جالب نیست. شاید ما تیم برتر میدان بودیم اما این برای پیروز شدن‌مان کافی نبود. من بازی لهستان را دوست داشتم. آنها روی دروازه ما موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردند اما همان موقعیت خطرناکی که ساختند را لواندوفسکی به گل تبدیل کرد. ما اما یکی پس از دیگری موقعیت‌های‌مان را هدر دادیم. بابت پنالتی هم تأسف می‌خوردم که هدر رفت چون اگر گل می‌شد در مقعطی حساس از بازی ما را پیش می‌انداخت. امیدوار بودم بازی بهتر و دارای موقعیت‌های گلزنی بیشتری را از تیم‌مان ببینم. در مواقعی که تیم نتایج مثبت نمی‌گیرد، بهترین کاری که یک مربی می‌تواند انجام دهد، تحلیل بازی‌های تیمش است.»

انریکه درباره آخرین نبرد تیمش مقابل اسلواکی هم بیان کرد: «شما (خبرنگاران) باید به تیم ما قوت قلب بدهید و مثبت‌اندیش باشید. ما به چنین شرایطی عادت داریم. من به عنوان سرمربی تیم باید مشکلات تیم را حل کنم و از الان ۴ روز وقت داریم که دل هواداران‌مان را شاد کنیم چون لیاقتش را دارند اما اگر بازی را نبریم حذف خواهیم شد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • hamed IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
    اولاً که شما چیزی از مربیگری نمیدونی برای همین اوضاع تیمت خوب نیست،شما مهاجم تیمت رو فیکس بازی میدی درحالیکه همون مهاجم میتونست الان شما رو صدر جدول قرار بده ولی دروازه خالی رو نمیتونه باز کنه،اسپانیا بازیکنای خوبی داره که شما دعوت نکردی و این نشون میده شما چیزی حالیت نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی