نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دود اختلاف مجیدی و مددی به چشم چه کسی می‌رود؟/ حرف‌های درست وسط یک دعوای غلط!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دعوای مددی و مجیدی هم دعوای بدی بود و هم یک دعوای بد موقع.

خبرورزشی - در این مطلب قصد حمایت از هیچ کدام را نداریم چرا که واقعاً جای حمایتی نمی‌ماند اما وسط حرف‌های مددی یکسری واقعیت‌ها هم پنهان است اینکه آنالیزور استقلال در مورد شیلنگ صحبت می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که واقعاً هیچ ارتباطی به او ندارد.

اینکه مدیرعامل باشگاه استقلال باید طلب بازیکنانی را بدهد که چند سال قبل در استقلال بودند. البته مدیران قبلی هم همین کار را می‌کردند و پیش‌بینی می‌شود تا ده نسل بعد هم همین روال در استقلال و پرسپولیس ادامه داشته باشد!

مددی یک جاهایی حق دارد اما به هر حال او در باشگاه استقلال بود و مشکلات را می دید پس می توانست مدیریت را قبول نکند و حالا که قبول کرده باید منتظر اتفاقات بدتر از این هم باشد.

متاسفانه در باشگاه‌های ما جایگاه آدم‌ها اصلاً تعریف نشده است و همه به خودشان اجازه می‌دهند که در مورد باشگاه، سرمربی و مدیرعامل صحبت کنند. حالا کاری به این نداریم که دعوای مددی و مجیدی از بیخ و بن غلط است و دود این دعوا هم به چشم استقلال می‌رود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • استقلال قهرمان IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    چرا این دعواها فقط در استقلال وجود دارد ؟ مگر وزیر ورزش متولی استقلال نیست ؟ یعنی هنوز نمی دانید یا نمی خواهید بدانید که انتصاب مدیران مسئله دار و ضعیف به عمد و با طرح و برنامه طی مدتی که از حضور مسعود سلطانیفر در وزارت ورزش میگذرد انجام میپذیرد ؟ خطای انسانی یا اشتباهات محاسباتی یا ضعف کادر فنی یا سرمربیان چقدر ؟ چند بار ؟ چند فصل ؟چرا تمامی مشکلات از زمان وزارت این بشر در استقلال آوارشده ؟ بخدا قسم دهان کجی به مردم و حق الناس جوابی سخت و دندان شکن دارد بخودتان بیائید و اینقدر تشنه و گرسنه میز و اتاق و پول و پست و... نباشید شماهایی که عمرتان از نیمه گذشته بدانید که در سرپائینی قراردارید بی جهت به سقوط نزدیکش نکنید
  • سینا IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مجیدی هم که سال گذشته در باشگاه بود و مشکلات رو میدونست
    • حمید علوی CA ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۱
      همه مامیدونیم چرا کادرفنی درمورد شیلنگ دور زمین حرف میزنه.همه ی مامیدونیم چرا یهوظرف دو ماه استقلال از تیم پرمهره ای که اندازه سه تیم بازیکن داشت (بقول کادرفنی در اسفندماه گذشته) تبدیل شد به تیمی که بازیکناش دوزار نمیارزن و دلال‌ها به تیم تحمیلشون کردن(بقول همون کادرفنی اردیبهشت ماه گذشته)،همه ما میدونیم که قهرمانی لیگ رفته و این حس در کادر فنی بوجود اومده که ممکنه جام حذفی و باشگاههای آسیا هم بپره و بنابراین بایست از الان شلوغش کرد و‌ آدرس غلط داد و ذهن هوادار رو‌ منحرف کرد که اگر باختیم تقصیرات کادر فنی گم‌ بشه.همه میدونیم که کمک سرپرست تیم دوباره مرتکب کجی شده وبنابراین بایست باشلوغ کردن شهرموضوع برادر رو درز گرفت.همه میدونیم که بستن قراردادهای جدیدمیتونه کلی حق دلالی و سهم قراداد بیاره بنابراین مذاکره با بازیکن فقط بایست توسط برادران صورت بپذیره چون بهرحال زندگی خرج داره.همه ما خیلی چیزا رو‌میدونیم یا دست کم اگه مغزمون تعطیل نباشه وچشامون رو به واقعیت نبندیم،میتونیم بدونیم.البته بد بحال کساییکه میدونن،بدبحال کساییکه طرفدار دنبال درستی و سلامت درکردار وگفتار هستن.
  • شاه فرهاد مجیدی US ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    مددی خیلی زود استعفایت را بده و محو شو مثل تمام مدیران قبلی واقعا جای مدیری مثل سعید آذری را میخواهیم
  • حمید علوی US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    با سعید آذری من موافقم
  • کیوان ارجمند US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۳۰
    سعید آذری بهترین انتخاب برای اس اس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی