پیغام ستاره استقلال به پرسپولیسی‌ها/ کوبیدن فرهاد مجیدی روی میز/ فاش شدن تصمیم قایدی برای فصل آینده
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

فرشید اسماعیلی گفت: یک روز تمرین شرق شهر است، یک روز غرب شهر است. بازیکن تا ساعت ۱۱ منتظر است که بگویند تمرین فردا کجاست! چنین چیزی را در کدام باشگاه دیدید؟

خبرورزشی - فرهاد مجیدی، فرشید اسماعیلی و مهدی قایدی پس از دیدار استقلال - پدیده که با پیروزی دو بر صفر استقلال همراه شد اظهارات مهمی را مطرح کردند که به بخش‌هایی از آنها در زیر اشاره می‌شود.

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی مقابل پدیده به اظهارات معاون وزیر ورزش واکنش تندی نشان داد. بخش‌های مهم آن به شرح زیر است:

معاون وزیر در جایگاهی نیست که علیه من حرف بزند: آقای علی‌نژاد پیش از بازی علیه من مصاحبه کرد. رئیس مجمع باشگاه استقلال آقای سلطانی‌فر است و او در جایگاهی نیست که درباره من صحبت کند.

هر کاری کنید می‌بریم: از من خواسته‌اند صحبت نکنم و من هم قصد صحبت کردن ندارم، فقط یک پیغام می‌دهم و می‌روم. هر کاری کنند تیم من پیروز می‌شود.

اظهارات فرهاد مجیدی و کوبیدن او به میز سالن کنفرانس را در ویدیوی زیر ببینید:

فرشید اسماعیلی هافبک استقلال دوباره به انتقاد شدید از مدیریت باشگاه پرداخت. بخش‌هایی از اظهارات او را در زیر بخوانید:

آقای مددی شما دشمن ما نیستید: فکر می‌کنم که در این یک ماه خیلی مشکلات داشتیم. آقای مددی عزیز شما مدیرعامل ما هستید و دشمن ما نیستید که؟! فرقی برای ما نمی‌کند که چه کسی باشد. ما می‌خواهیم که مشکلات حل شود. بازیکنان کوچک ترین کار را می‌کنند، سریع به کمیته انضباطی دعوت می‌کنید؛ خب بازیکن ذهنش اش درگیر است!

پرسپولیسی‌ها امکانات ما را ببینند: من به بازیکنان پرسپولیس می‌گویم که بیایید امکانات ما را ببینید. ما فوتبالیست هستیم و باید همدیگر را درک کنیم. قرار نیست که کمال کامیابی نیا یک حرفی بزند، سید جلال حسینی یک حرف دیگر. شما بیایید امکانات ما را ببینید؛ اگر توانستید با این امکانات فوتبال بازی کنید من به شما جایزه می‌دهم.

بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد: بازیکن داریم که کفش تمرین ندارد. یک روز تمرین شرق شهر است، یک روز غرب شهر است. بازیکن تا ساعت ۱۱ منتظر است که بگویند تمرین فردا کجاست! چنین چیزی را در کدام باشگاه دیدید؟

ذهن مردم را با شیخ درگیر کرده اند: هر روز با این ذهن مردم را درگیر می‌کنند که شیخ می‌آید، شیخ نمی‌آید! شیخ ترکیه است، کرونا هم که بهانه خوبی است.

استقلال به همه جا بدهکار است: کفش را یک میلیون می‌خریدیم الان باید ۱۰ میلیون بدهیم. پول کمی‌نیست. استقلال به همه جا بدهکار است. هتل راهمان نمی‌دهند؛ زمین تهرانسر می‌رویم، راهمان نمی‌دهند. اصلا من مانده ام که یعنی چه! دیشب هتل استقلال بودیم و یک مشکل‌هایی هم بود اگر آمار بگیرید. من از فرزاد مجیدی خواهش می‌کنم که حرف بزند؛ خیلی چیزها را به مردم بگوید.

اظهارات فرشید اسماعیلی را در ویدیوی زیر نیز می‌توانید ببینید:

مهدی قایدی نیز درباره سفر جنجالی‌اش به دبی و تصمیمش برای جدایی یا ماندن در استقلال اظهاراتی را مطرح کرد که مهمترین آنها در زیر آمده است:

نمی‌دانستم مادرم به فرودگاه می‌آید: من با آقای مجیدی هماهنگ کرده بودم. من استراحت نداشتم و آقای مجیدی به من گفت که بعد از بازی‌های تیم ملی می‌توانی چهار روز استراحت کنی. من نمی‌دانستم مادرم قرار است به استقبال من بیاید و این اتفاق افتاد.

ماندن یا جدایی از استقلال: من با باشگاه قرارداد دارم و هر اتفاقی بیفتد باشگاه برای من تصمیم می‌گیرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • آنتی دروغگو! IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    عمرا اگه لنگی ها بتونن یه رووز این شرایط رو تحمل کنن. عهمون درصدمحمدی و فرشچی و ابرام سفارشی کل فدراسیون و وزارت ورزش رو آتیش میزنن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی