نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
یحیی نزدیک‌ترین گزینه داخلی به نیمکت تیم ملی/ پرسپولیس به فکر سرمربی جدید باشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخی از اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیم‌نگاهی به انتخاب مربی داخلی دارند و گزینه آنها هم کسی نیست جز سرمربی موفق پرسپولیس.

خبرورزشی - در حالی که بعد از صعود تیم ملی ایران تصور می‌شد جای پای اسکوچیچ در تیم ملی محکم تر از قبل شود اما عزیزی خادم درست روز بعد از صعود تیم ملی از احتمال تغییر در نیمکت تیم ملی ایران گفت. گزینه‌هایی هم در این بین مطرح شدند و برخی از رسانه‌ها هم از علاقه عزیزی خادم به انتخاب یک مربی بزرگ برای تیم ملی خبر دادند.

با این حال گفته می‌شود برخی از اعضای هیئت رییسه فدراسیون فوتبال هم نیم نگاهی به انتخاب مربی داخلی دارند و گزینه آنها هم کسی نیست جز سرمربی موفق پرسپولیس. کسی که پیش از این هم از فدراسیون فوتبال پیشنهاد داشت اما ترجیح داد به پرسپولیس بازگردد. یحیی گل محمدی بعد از جدایی کالدرون همزمان از تیم ملی و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما در مصاحبه ای بعد از بازگشت به پرسپولیس اعلام کرد فرصت برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در آینده باز هم برای او وجود خواهد داشت.

فرصتی که حالا پیش آمده و یحیی با موفقیت‌هایی که طی یکی دو سال اخیر در پرسپولیس داشته حالا محتمل ترین گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی است. سرمربی پرسپولیس در صورتی که پیشنهاد جدی از فدراسیون فوتبال دریافت کند به این پیشنهاد پاسخ مثبت خواهد داد؟ یحیی به خوبی می‌داند نشستن روی نیمکت تیم ملی و راهیابی احتمالی به جام جهانی به او وجهه بین‌المللی می‌دهد. همان چیزی که او مدت‌هاست به دنبال تحقق آن است.

ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس در واکنش به این خبرها، هرگونه مذاکره با یحیی گل محمدی را رد کرده است اما باید منتظر ماند و دید در نهایت عزیزی خادم چه نسخه ای برای تیم ملی ایران در مقدماتی جاتم جهانی خواهد پیچید. آیا سرخ‌ها برای فصل آینده باید به دنبال یک سرمربی جدید باشند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    فقط برانکو میتونه جای خالی آقا یحیی رو پر کنه
    • میلاد IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      اگه قراره مربی ایرتنی جانشبن اسکوچیچ بشه بهترین گزینه محرم نویدکیاس که نشون داده از نظر فنی و مدیریتی عالیه فقط به سپاهان نگاه کنید که چه رشدی کرده و هیچ بازیکنی جرات داشتن حاشیه رو نداره . انتخاب گلمحمدی باعث اعتراض و جبهه گیری استقلالیها میشه از طرفی توان جاوگیری از حاشیه بزرگان تیم ملی رو نداره
  • مانی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    هدف عزیزی خادم و فدراسیون آبی بهم زدن تمرکز گلمحمدی و جلوگیری از موفقیتهای پرسپولیسه . اگه گلمحمدی بره تیم ملی پرسپولیس ازهم میپاشه و اگه نره گلمحمدی دیگه تمرکز و روحیه و انگیزه نداره در هر دو حالت پرسپولیس ضرر میکنه .
  • ققنوس IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    نمیفهمم اگه قراره مربی ایرانی بزارن چرا باید اسکوچیچ بره؟...تو توانایی اقا یحیی شکی نیست ولی درد فدراسیون ظاهرا فقط اینه که اسکوچیچ رو فدراسیون قبلی انتخاب کرده....وگرنه با امار صد در صد پیروزی چرا باید بره یکی دیگه بیاد روز از نو ؟....واقعا بیشرفن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    بعد افتضاح قلعه نوعی در سپاهان دیگه روشون نمیشه بگن قلعه نوعی گزینه احتمالی نیمکت ایران!!
  • هوادار پرسپولیس IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    هزارساله ایران همینه ، همگی باهم، موفق رو میزنند حالا شخص باشه یا تیم فرقی نمیکنه
  • قرمزناک DE ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    اگر داخلی میخواید برید سراغ دایی اگر خارجی کالدرون یا برانکو با توجه به شناخت از فوتبال ایران در ضمن دست از سر پرسپولیس و یحیی و کریم باقری بر دارید
  • پروین IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    بابا چ گیری دادن به پرسپولیس...میخوان به هر صورتی شده امسال جلوی قهرمانی رو بگیرن. اما کور خوندن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی