نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
۲ |
۵
 کادر فنی منتظر جلسه مجمع باشگاه استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلالی ها در حالی تمرین فردای تیمشان را تعطیل کردند که این جلسه تمرینی مهمترین جلسه تمرین قبل از بازی حساس با گل گهر سیرجان بود.

خبرورزشی - استقلال جمعه شب با تیم امیر قلعه نویی بازی دارد و قاعدتا تمرین پنجشنبه باید سبک باشد . در نتیجه مهمترین جلسه تمرینی همین فردا باید برگزار می شد اما شنیده می شود این تمرین –شاید متاثر از فضای خاص این روزهای استقلال – تعطیل شده است که در نوع خود عجیب به نظر می رسد.

همان طور که می دانید امروز قرار است مجمع عمومی باشگاه استقلال هم با حضور وزیر ورزش برگزار شود و مسلما همه نگاهها به تصمیماتی است که در این جلسه گرفته می شود. از طرفی گفته می شود شاید با استعفای هیات مدیره موافقت شود و عده ای هم می گویند شاید مددی برود که البته این مساله قطعی نیست و طبعا مددی می خواهد بماند. همان طور که فرهاد مجیدی می خواهد بماند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
    آقا تمرکز کن روی کار فنی تیمت. تا وقتی نتیجه ی خوب بگیری هیچکس نمیتونه بذاردت کنار. از حاشیه فرار کن. قدر جایگاهی که درش قرار گرفتی رو بدون. استقلال یکی از دوتیم بزرگ مملکته، تیم محله مون نیست. حتی اگر دیگران میخوان عصبانیت کنن و وارد حاشیه، تو فرار کن، خودت هم حاشیه نساز فقط بچسب به کارت.
    • حاتم IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۱
      سلام حمیدخان،بهترین نظر و راهنمایی همینه که شما فرمایش کردی،امیدوارم مجیدی دست از بچه بازی و قهر و حاشیه برداره و بچسبه به کار فنی تیم،امیدوارم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی