بازتاب یک فاجعه استقلالی‌ها با تیتری عجیب در رسانه عربستانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داستان دریافت حکم جلب مرادمند مدافع استقلال توسط یک شاکی و حضور مأمور نیروی انتظامی برای بازداشت این بازیکن، در رسانه سعودی بازتاب داشت.

خبرورزشی - روز گذشته و پیش از عزیمت کاروان استقلال به سمت استادیوم آزادی جهت دیدار با پدیده مشهد، فردی که چک های برگشتی محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان را در دست داشت، با حضور در محل هتل این تیم و در دست داشتن حکم جلب این بازیکن، قصد دستگیری مرادمند را داشت که با مداخله فرهاد مجیدی این قضیه موقتا ختم به خیر شد.

این اتفاق عجیب در رسانه عربستانی سعودی اسپورت نیز بازتاب داشت. این وب سایت با تیتر "یک اتفاق عجیب، مربی ایرانی از بازداشت بازیکن خود جلوگیری کرد" نوشت: فوتبال ایران شاهد اتفاقات عجیبی بود و فرهاد مجیدی مربی تیم استقلال ایران از دستگیری یکی از بازیکنانش جلوگیری کرد.

سعودی اسپورت در ادامه نوشت: طبق گزارش مطبوعات، پلیس ایران در آستانه دستگیری محمدحسین مرادمند مدافع استقلال قرار داشت و اگر مداخله مربی او نبود، این بازیکن دستگیر می شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    چه بازیکن ، گه کارمند، چه بازاری، وقتی شما چک شخصی میکشی و پرداخت نمیشه و میلیاردی بدهکار میشی (مثلا برای ساخت ویلا در شمال که آقای مرادمند انجام داده) طبیعیه که طلبکار حکم جلبت رو بگیره. حالا دست مربی تیم درد نکنه که کمک بازیکن کرده، اما این دیگه واقعن اشتباه خود بازیکن هست. اگر مدیران باشگاه راست بگن، ایشون ۵۰ درصد هم علاوه بر مبلغ رضایتنامه پدیده دریافتی داشته که در اینصورت تقصیری هم به باشگاه وارد نیست چون باشگاه بانک شخصی بازیکن نیست که بره چک سنگین بکشه برای کاخ سازی و بدهی بالا بیاره و از باشگاه انتظار داشته باشه بدهیش رو صاف کنه. البته اگر مدیران دروغ گفته باشن که ۵۰ درصد پرداختی علاوه بر چک رضایتنامه داشتن، و به موقع تعهداتشون رو انجام نداده باشن اونوقت دیگه باشگاه هم خیلی مقصره.
  • م IR ۰۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    روز اولی که سلطانی فر وزیر شد یک رسانه اعلام کرد فایل صوتی از وزیر داره که علنا گفته میخواد استقلال را نابود کنه. گذشت زمان نشان داد حرف رسانه درست بوده و با رفتن دولت امنیتی، فایل صوتی هم منتشر میشه(مگر اینکه دولت آینده هم پیرو روحانی باشه)
    • مصطفی IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
      خب با این اوصاف بهانه بعدیتون تو دوره بعدی هم اماده ست که دولت جدید هم پیرو روحانی هستن در حالیکه یکی اصلاح طلب یکی اصولگرا حالا دیگه وزیر جدید هم پرسپولیسی هست...دقیقا تا زمانی که استقلال قهرمان نشه وزیر پرسپولیسیه...خخخخخخخخخ
  • الدوچرخه چی IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اون روزهایی که کیسه خودشو باد میکرد تا جلوی تیمهای عربی بزرگتر نشون بده ۶تا شیش تا میخورد!حالا که دستش رو شده وگند کارهاشون دراومده ونداشتن غذا وچایی و حکم جلب بازیکن کیسه جهانی شده خدا میدونه جلوی الهلال چه ابروریزی بکنند!احتمالا باید دعا کنند شیش تا بیشتر نخورند.خخخ خخخ
  • استقلال IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    ریشه ی این همه فساد و بی قانونی چند سال اخیر کسی نیست جز خود خود فرهاد کارنابلد با اون داداش ش و پشت من در آوردی کمک سرپرست آقا ما استقلال های اصیل تو نخوایم کی و باید ببینیم؟
  • کیسه دلان IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    سریع به آقا خطیر بگین ایمیل بزنه ای اف سی بعد با پول شکایت در کاس بره واسه خودش تو سوئیس آپارتمان بخره و آخرش هم اونجا هم ضایع بشید بعد تا می تونید تو فرودگاه جلو مردم از دست بازیکن های
  • مرد IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
    اینا همش کار سر مربی تیمه تو جام حذفی با وجود تیم های پرسپولیس و سپاهان و گل گهر احتمال قهرمانی استقلال ضعیقه تو لیگ برتر هم احتمالا سهمیه نمیگیرنو جام باشگاه اسیا هم ک احتمالا زیاد اوتن پس چه بهانه بهتر از اینحرفا بخدا بهترین مدیر عامل و استقلال داره چون دار اصولی کار میکنه و زیر بار حرف زور نمیره ولی امان از ضعف فنیو هوچی گریمربی و بازیکنی مثل مرادمند و اسماعیلی و مطاهری اقای اسماعیلیاول فصل دو ملیارد گرفته میگه اون هدیه بوده و ربط به قرارداد ندارهاقای مظاهری قرارداد ۱۲ ملیاردی بسته بعد میگه نمیزاریم استقلال به تیم معمولی تبدیلبشه عزیزم انفاقا شما استقلال و تیم معمولی کردی باقرارداد با الکی مصدوم کردن خودت برای بیرون کردن فکری اینم از مرادمند چک باشگاه و که اقاینامداریداده رو نقده کرده زد به جیب حالا داره مظلوم نمایی میکنه بنطرم استقلال بجای تعویض مدیر باید باززکنهاشو عوص کنه همون کاری که برانکو کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی