نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
عضو جدید هیئت مدیره استقلال نیامده وعده ستاره سوم داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره جدید استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند ستاره سوم آسیا را به دست آورد.

اصغر ملکیان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال گفت: این مساله باعث افتخارم است. اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

ملکیان در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عموشهرام ش IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    به محض ورود هرعضو جدید به کیسه ،همه چی خوبه ارومه،همه رو می بريم،هیچ عددی وجود نداره،ده روز بعد زمین و زمان ماورالطبيعه و .........پرسپولیسی ان،کاری ازما نمی آد زاری بکن،و این دور تسلسل ادامه داره
  • mahmoud789 IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    پیکان را که ته دره یکبار فرستادی
  • ناشناس US ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    کسی چه میداند شاید ستاره سوم توی کلاه گیس مظلومی گیر کرده باشد
  • مهرشاد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ایشون از مدیران صدا وسیما بوده اند . برای همینه اکثر مجری ها و گزارشگر ها ( خیابانی و یوسفی و سیانکی ....) کیسه کش هستن البته اینها از میراث بجا مانده ضرغامی هستن که از عشاق کیسه بود
  • یه بنده خدا: IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این مسئله نشون میده که این بابا یا از شرایط استقلال و تیم الهلال خبر نداره یا با عوام‌فریبی قصد داره خودشو تو دل طرفدارا جا کنه. آدم عاقل تا جایی که بتونه قول نمیده. پس نتیجه میگیریم این آدم عاقل نیست و یه خنگ به خنگای استقلال اضافه شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی