نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
عضو جدید هیئت مدیره استقلال نیامده وعده ستاره سوم داد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو هیات مدیره جدید استقلال ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند ستاره سوم آسیا را به دست آورد.

اصغر ملکیان یکی از اعضای جدید هیئت مدیره استقلال گفت: این مساله باعث افتخارم است. اولین اقدام ما بر طرف کردن دغدغه‌های اساسی بازیکنان و مهم‌تر، پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان طی چند روز آتی خواهد بود.

وی افزود: اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه هیات مدیره و مدیریت باشگاه، حمایت و پشتیبانی همه جانبه از کادرفنی به خصوص سرمربی تیم است چراکه اعتقاد دارم ما با این بازیکنان بزرگ و تاثیر گذار و با اخلاق می‌توانیم در بازی‌های پیش روی و دربی حذفی موفق عمل کنیم و با دست یابی به قهرمانی جام حذفی دل هواداران را شاد و بخشی از حمایت‌ها و همراهی‌های هواداران عزیز را جبران نماییم.

او اضافه کرد: امیدوارم با همدلی و انگیزه بسیار بالا، بازیکنان و کادرفنی را در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم تا ان‌شاءالله ما و هواداران استقلال شاهد سومین ستاره آسیایی باشیم.

ملکیان در پایان افزود: امیدوارم بازیکنان و کادر فنی را با روحیه و انگیزه بسیار بالا در شهریور راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کنیم و هواداران در ادامه مسابقات آسیایی شاهد کسب سومین ستاره آسیا باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عموشهرام ش IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    به محض ورود هرعضو جدید به کیسه ،همه چی خوبه ارومه،همه رو می بريم،هیچ عددی وجود نداره،ده روز بعد زمین و زمان ماورالطبيعه و .........پرسپولیسی ان،کاری ازما نمی آد زاری بکن،و این دور تسلسل ادامه داره
  • mahmoud789 IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    پیکان را که ته دره یکبار فرستادی
  • ناشناس US ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    کسی چه میداند شاید ستاره سوم توی کلاه گیس مظلومی گیر کرده باشد
  • مهرشاد IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    ایشون از مدیران صدا وسیما بوده اند . برای همینه اکثر مجری ها و گزارشگر ها ( خیابانی و یوسفی و سیانکی ....) کیسه کش هستن البته اینها از میراث بجا مانده ضرغامی هستن که از عشاق کیسه بود
  • یه بنده خدا: IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
    این مسئله نشون میده که این بابا یا از شرایط استقلال و تیم الهلال خبر نداره یا با عوام‌فریبی قصد داره خودشو تو دل طرفدارا جا کنه. آدم عاقل تا جایی که بتونه قول نمیده. پس نتیجه میگیریم این آدم عاقل نیست و یه خنگ به خنگای استقلال اضافه شده.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی