نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
فاجعه تقسیم غنائم در استقلال!/ آقایان به هواداران استقلال دهن کجی کردند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد مومنی مهاجم سابق استقلال تازه واردهای هیئت مدیره استقلال را فاقد کارنامه روشن دانسته و معتقد است انتخاب این افراد در واقع دهن کجی به هواداران استقلال است.

محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرورزشی به انتقاد از انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره استقلال پرداخت. مشروح این اظهارات را در زیر بخوانید:

 جلسه هیئت مدیره استقلال برگزار شد و اعضای جدید معرفی شدند. حضور تازه واردها تا چه میزان می‌تواند به موفقیت استقلال در آینده کمک کند؟

با توجه به حضور افراد تازه وارد در هیئت مدیره استقلال باید گفت که آقای مظلومی فقط می‌تواند در حیطه فنی اظهارنظر کند اما در خصوص آقایان دلفانی و ملکیان من رزومه قابل توجهی از مدیریت و موفقیت آنان سراغ ندارم اما از ضعف مدیریت این افراد چیزهایی شنیدم و عبدالله ویسی نیز در این خصوص اشاراتی داشته است. من نمی‌دانم آقایان چرا در استقلال مشغول تقسیم غنایم هستند. با توجه به اتفاقات رخ داده من احساس می‌کنم آقایان به هواداران استقلال دهن‌کجی کرده و می‌خواهند قدرت خود را به طرفداران استقلال نشان دهند.

انتصابات جدید در هیئت مدیره استقلال خیلی به مذاق پیشکسوتان و هواداران خوش نیامد. نظر شما در این خصوص چیست؟

اصلاً انتخاب این هیئت‌ مدیره یک نوع عملکرد منفی است نسبت به درخواست هواداران و با توجه به ضرورت ایجاد وحدت ملی و پرهیز از تفرقه نزد مردم متاسفانه وزارت ورزش تصمیماتی می‌گیرد که نه مردم راضی هستند و نه هواداران استقلال و این باعث ضربه زدن به پیکره ورزش خواهد شد. به نظرم بدعت بسیار نامناسبی در ورزش ما در حال شکل گرفتن است و این یک دهن کجی آشکار به هواداران و خواست آنان است. تا چند وقت پیش مردم می‌خواستند استراماچونی بماند اما وزارت ورزش مخالف بود حالا می‌خواهند مدیرعامل نباشد باز هم وزارت ورزش مخالف خواست و نظر هواداران که سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند است. این ناهماهنگی و شکاف سلیقه‌ای بین وزارت ورزش و مردم در واقع وحدت جامعه را هدف قرار گرفته است و شکاف بین قرمز و آبی را به دنبال خواهد داشت و این اتفاق به هیچ عنوان پسندیده نیست.

در روزهای گذشته شنیده شد فرهاد مجیدی از جیب خود پاداشی را به بازیکنان پرداخته است که از سوی باشگاه تکذیب و اعلام شد که این پاداش از سوی یک هوادار در اختیار مجیدی قرار گرفته است و سرمربی بین بازیکنان تقسیم کرده است.

پرداخت منابع مالی از سوی یک فرد استقلالی تفسیرش می‌تواند این باشد که استقلال تنها نیست و اگر وزارت ورزش پولی به استقلال نمی‌دهد افرادی هستند که حاضرند برای استقلال جان خود را نیز تقدیم کنند. در چنین شرایطی می‌توان نتیجه گرفت قدرتی که وزارت ورزش ادعای آن را دارد به پولش نیست. وقتی هوادار می آید پای تیمش می‌ایستد و از جیبش برای تیم محبوب خود هزینه می‌کند بیانگر روشن شدن حقایق تلخ پیرامون باشگاه است ولی این اتفاق نشان‌دهنده آن است که پایه‌های مدیریت در باشگاه آنقدر ضعیف است که حتی در حد توان یک هوادار نیز کارایی ندارد. پرداخت پاداش از سوی هوادار به جای مدیریت خود دلیلی آشکار بر فقدان مدیریت در استقلال است.

مجیدی پس از تقابل با رحمتی و قلعه نوعی این بار به مصاف علیرضا منصوریان و آلومینیوم اراک می‌رود.

بازی با آلومینیوم اراک دیداری بسیار سخت است چرا که این تیم با حضور علیرضا منصوریان نتایج خوبی گرفته است و از این رو شاگردان مجیدی باید با تمرکز و آمادگی هر چه بیشتر به دنبال کسب سه امتیاز این بازی باشند اما فارغ از منصوریان مربیان دیگری چون فکری. قلعه نویی و جواد نکونام نیز شناخت خوبی از استقلال دارند و این باعث توسعه و اشاعه مکتب استقلال در بین مربیان لیگ برتری است که باعث رشد فرهنگ استقلال شده است. با توجه به این شرایط امیدوارم استقلال دارای یک تاکتیک خاص باشد و در تمامی بازی‌ها بتواند با کسب حداکثر امتیازات از سد حریفان بگذرد.

در این زمینه بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی LU ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    هرکی بیاد وضعیت درست نمیشه خداییش مدیر گروه کیسه تو فضای مجازی کیسه کش نیست اما با مطالبی که میزاره هم پیشکسوت کیسه و هم مربی و هوادار کیسه را بدجور مچل کرده جوری که پیشکسوتهای کیسه میان به نوبت مطالب این گروه را میگن و از خودشون نظر ندارن اینکه میگن تا وقتی عقل نباشد جان در عذاب است درسته خداییش تو این همه پیشکسوت کیسه کش یکی نیست یه حرف درست از عقل فکر خودش بزنه
  • حمید علوی CA ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    جناب مومنی، استقلال رو‌باید میدادن دست جنابعالی، تا مثل زمانیکه مدیر آکادمی استقلال بودین، اولأ کلی فساد مالی صورت میگرفت ثانیأ رفقاتون رو از شهرداری میاوردین و باهاشون قراردادهای سنگین میبستین. طرف مدیر باشگاه پیکان بوده بدرد نمیخوره، اما ولی نعمت شما جناب شوالیه و‌ خود حضرتعالی با اون سابقه ی درخشان! خیلی خوبین.
    • تاجی طبرستانی CA ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      لنگی ها برند در مورد پیشکسوتان خودشون اظهار نظر کنند خیلی بهتره، هم از لحاظ تعدد و هم محتوای خبر مطالبی بسیار سنگین و جالبی برای گفتن وجـود داره، شماها توقع دارید محمد مومنی ن ، هر استقلالی دیگه ای به این هیأت مدیره رای مثبت بده ؟؟ اصلا بد یا خوب این افراد ، این مطلب چه ربطی به لنگی جماعت داره ، ؟؟؟بابا بیکاری و علافی هم حدی داره به خدا
  • هادی IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    آقای فردوسی‌پور به طرحی داد که با فوتبال میشه جذب سازی کرد و هواداران پرسپولیس رو پای صندوق رای کشوند، ولی بعید می‌دونم پرسپولیسی ها آنقدر نفهم باشند ۴ سال دیگه برن به سلطانی فر رای بدن اگه تا چهار سال دیگه جمهوری اسلامی پا بر جا باشه
    • تاجی طبرستانی CA ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      صدری رییس هیات مدیره لنگ هم گول همین حرفها رو خورد و کلی با توهین به تاجی ها میخواست محبوب لنگ ی ها بشه و توی انتخابات شورای شهر تهران برنده بشه، فقط برید ببینید که رای ش زیر پنجاه‌ هزارتا شده حخخخخ
  • استقلال قهرمان IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    کاملا واضح بود که این انتخاب برای هیئت مدیره استقلال آنهم در زمانی که وزیر و رفقا و سایر عوامل مافیای سرخ فوتبال درست روبروی درب خروجی قراردارن و باید یواش یواش غزل خداحافظی رو بخونن فقط حکایت از بازیهای سیاسی و سرکاری داره و نهایتا دهان کجی به مردم هست اما بزرگترین مشکل منفعت پرستان جاهلان و دشمنان مردم غرور و بی خبری هست خدا رو چه دیدید ممکنه که دقیقه 90 یه تو دهنی محکم از همین مردمی بخورن که چهار پنج ساله با انواع و اقسام بازیها و کثافتکاریها و پشت هم اندازیها سعی در نفاق و تفرقه در میان مردم با همین فوتبال و استقلال پرسپولیس کردن و اون تبعیض ها و کم کاریهایی که در مورد سایر تیمهای لیگ بعمل آوردن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی