نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
اسامی ۴ استقلالی مورد نظر وزارت ورزش برای هیئت مدیره/ هیچکدام قبول نکردند
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از انتخاب پرویز مظلومی به عنوان یکی از سه عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال واکنش‌های فراوانی به این اتفاق صورت گرفت و برخی پیشکسوتان استقلال به این موضوع واکنش تندی نشان دادند.

هرچند پرویز مظلومی در نخستین مصاحبه رسمی خود پس از انتخاب به عنوان عضو هیئت مدیره استقلال به نوعی تلاش کرد خود را یکی از حامیان فرهاد مجیدی معرفی کند، اما برخی وی را یکی از منتقدان جدی سرمربی استقلال می‌دانند و بر این باورند این اتفاق در ادامه کار باعث بروز حواشی جدیدی میان وی و مجیدی خواهد شد.

اما جالب است بدانید قبل از اینکه انتخاب مظلومی به عنوان عضو هیئت مدیره قطعی شود، مسئولان وزارت ورزش و جوانان با چهار پیشکسوت دیگر باشگاه استقلال نیز وارد مذاکره شده بودند تا یکی از این چهار نفر به عضویت هیئت مدیره در بیاید، اما هیچکدام از این نفرات حاضر به قبول مسئولیت نشدند.

مجتبی جباری، جواد زرینچه، محمد مومنی، پیروز قربانی در فهرست گزینه‌های وزارت ورزش و جوانان برای حضور در هیئت مدیره باشگاه بودند، اما هیچ یک از این نفرات حاضر به قبول عضویت در هیئت مدیره نشدند به همین دلیل مسئولان وزارت ورزش به سراغ پرویز مظلومی رفتند و موافقت وی را برای حضور در ترکیب هیئت مدیره باشگاه استقلال جلب کردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • نمیخوان استقلال قهرمان بشه IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    آخه خود به خدایی این چهار نفر جایشان باید در هیئت مدیره باشه یا کادر فنی ؟ چرا آدرس غلط به مردم میدید چرا خوراک مسموم به مردم میخورانید ؟! چرا برای عضویت در هیئت مدیره آقایان همه چی تمام و دانا نام علی فتح الله زاده نام کاظم اولیایی نام واعظ آشتیانی یا نام دکتر قریب را نمی آورند ؟؟!! چون میدانند آنها مدیر هستند و استقلالی و دلسوز میدانند که شیر هستند و به هیچ کفتاری باج نمیدهند و حق استقلال را از دهان هر کسی که باشد درمی آورند
    • ادم کم حافظه IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
      پارسال فتح ا... زاده مدیر استقلال شد ولی تا دید نمیتونه کلی بدهی از دوران قبلی خودش مونده و نمیتونه اونا رو پرداخت کنه و بگه بدهی مدیران قبلی رو پرداخت کرده و سرما منت برزاره و همینطور نمیتونه ریخت وپاش کنه و بمب بترکونه بی خیال شد و استعفا کرد و حالا شده اپوزیسیون استقلال . اولیایی و اشتیانی و قریب هم همینطور، همه این عزیزان که در دوران قبل از فضای مجازی مدیر بودن و حالا کلی ادعا دارن و به اصطلاح اپوزیسیون هستن فقط دنبال گرفتن پست و مقام هستن و ما ساده دلان بهشون دلخوش کردیم دوستانی که مخالف حرف من هستن از مدیریت طلایی این عزیزان یک مثال بیارن
    • کم حافظه گوش کن IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
      خودت وقتی نام کم حافظه روی خودت میذاری دیگه چی بگیم بیشترین افتخارات استقلال با آقای فتح الله زاده رقم خورده زحمات تعداد جامهایی که کسب کرده رو خودت بکش و در بیار آقای دکتر قریب بخاطر مدیریت بدون سرو صدا و درنهایت قهرمانی با استقلال اینقدر جایگاه ویژه ای دارن که تو و امثال تو نه میفهمند و نه درک میکنند همینطور آقای اولیایی که با استقلال ستاره دوم آسیا رو گرفت فعلا در همون شبکه ها غوطه ور باش تا روزی که بفهمی مسائل حقیقی حقیقی حل میشوند نه مجازی ضمنا امیدوارم که واقعا استقلالی باشی که کامنت گذاشتی نه لنگی
  • 4444 RU ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    سلطانی فر از همون روز اول وزارت شمشیر رو از رو بسته بود برای استقلال. از اون طرف پرسپولیس 4سال با برانکو وترکیب تقریبا دست نخورده وتقویت شده هرسال در لیگ حاضر میشه. البته همه ورزش ایران اینو میدونن. وکل ورزش ایران رو فدای موفقیت پرسپولیس کردن. برای همین کل ورزش ایران دچار پسرفت شد وتنها تیمی که پیشرفت کرد یک تیم فوتبال بود.
  • محمدطاها IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    واقعا استقلال به شکل باور نکردنی غرق در حاشیه و نابسامانی هست و شاید به فردی فراتر از یه منجی نیاز دارد..وقتی انتخاب ها کارشناسی و اصولی نباشد همین میشه، وزارت ورزش بی کفایت با عجله‌‌ حالا که چیزی به پایان دولت باقی نمانده هیات مدیره باشگاه رو شخم زد با عجله دست به تغییرات زد تا از خشم و اعتراضات هواداران مقابل مجلس کاسته بشه غافل از اینکه این هدفش هم به سنگ خورد افرادی رو گماشت که فکر نمی کنم توانایی حل مشکلات رو داشته باشند..
  • محمدطاها IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
    من خودم این ترکیب هیات مدیره و ایده آل رو دوست دارم برای استقلال انتخاب بشه:دکتر قریب_هادی طباطبایی_علی نامداری_دکتر خطیر_سعید آذری..واقعا اگر این افراد تو هیات مدیره استقلال باشند میتونن به استقلال سر و سامان بدن و مشکلات رو حل کنند..
  • حسین 021 IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    سیاست نخ نما شده بابا مسعود از چنتا پیشکسوتی که میدونه تحت هیچ شرایطی با مددی کار نمیکنند دعوت میکنه بعد دقیقا دست رو ادمی میذاره که برلی هر پستی حاضر جلوی باشگاه پارک کته، مظلومی بی بذیل یکی از استثنایی ترین مهاجمین تاریخ باشگاه و تیم ملی بوده و هست و کارنامه پرافتخارش نشانگر این ادعا ولی در چند سال اخیر ظاهرا عزت رو به ذلت فروخته و حاضره هر کاری کنه، ایشون در پست سرپرستی چنان کارنامه اسفناکی بر جا گذاشت که به هیچ عنوان در پست مدیریت قابل دفاع نیست این هم سندی دیگر بر خیانت های بابا مسعود در اواخر. کار در. وزارت هست ضربات اخر کاری تر محکم تر... یکی از سیاه ترین فصول نقل و انتقالاتی در انتظار باشگاه قرار داره، پنجره بسته، بازیکنان تمدید نکرده و.... فرهاد تنهای تنها....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی