فرهاد مجیدی کنار قلعه‌نویی نایستاد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال حاضر به ایستادن کنار امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر و مصاحبه با تلویزیون نشد.

در برنامه امشب فوتبال برتر شاهد یکی از اتفاقات نادر در عالم فوتبال بودیم. امیر قلعه‌نویی درست در دقایقی که باید در رختکن کنار شاگردانش حضور داشته و آخرین نکات تاکتیکی را به آنها بگوید به دعوت گزارشگر شبکه ۳ کنار زمین حاضر شد و به مصاحبه پرداخت. اقدامی که در کمتر مسابقاتی در سطح حرفه‌ای دیده می‌شود.

در همین رابطه مطلع شدیم چنین درخواستی از فرهاد مجیدی نیز صورت گرفته ولی سرمربی جوان استقلال با رد این دعوت به شرایط تیمش اشاره کرده و صحبت در دقایق پیش از شروع بازی را رفتاری حرفه‌ای ندانسته است.

البته به جای او نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال لب خط آمد و با دوربین تلویزیون حرف زد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • deep blue IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    سلام اگر.ریش.سفیدای.فوتبال.از.گستردگی.نفوذ.دار.و.دسته.ی.سیسیلی.در.تمامی شاخه.وزیر.شاخه.های.ورزش.و.فوتبال.حتا.در.رسانه.ی.ملی.وسایر.رسانه.ها. می.نالند.این.خبر.آفتاب.است.دلیل.آفتاب..... جناب.آقای.فروغی.مدیر.محترم.شبکه.های.سه.و.ورزش.آیا.تمامی.مشکلات گروه.ورزش.و.مخصوصن.فوتبال.با.قطع.همکاری.با.آقای.فردوسی.پور.پایان پذیرفت؟یا.این.که.با.حذف.فردوسی.پور.راه.های.بیشتری.برای.نفوذ.دار.و دسته.ی.سیسیلی.پالرمویی.دلالان.وطنی.وحتا.فرا.وطنی.باز.شده.است؟ چشم.ها.را.باید.شست.....ولی.شاید.از.پشت.عینک.دیدن.به.صواب.و. ثواب.شماست.موفق.باشید....
  • کیسه کش IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    ازکوزه همان تراود که دراوست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی