چرا ستاره مورد علاقه اسکوچیچ در پرسپولیس ذخیره شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی بازیکن فیکس، ملی پوش و کلیدی پرسپولیس برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی در رفسنجان نیمکت‌نشین شد.

چمن مصنوعی با چمن طبیعی متفاوت است و در این باره شکی وجود ندارد. در رشته‌های دیگر مانند تنیس هم می‌بینید که مسابقات در زمین‌های مختلف برگزار می‌شود و هر زمین هم ویژگی‌های خودش را دارد. چمن ورزشگاه شهدای مس مصنوعی است، اما مجوز فدراسیون فوتبال را دارد و در سال‌های گذشته، بازی‌های رسمی زیادی در آن برگزار شده است.

شاید از برخی جهات، چمن مصنوعی باعث زیباتر شدن بازی شود؛ زیرا علاوه بر بالا بردن سرعت بازی، چمن مسطح‌تری هم دارد. البته نگرانی‌هایی بابت مصدومیت بازیکنان وجود دارد. اما چمن مصنوعی ورزشگاه شهدای مس شرایط خوبی دارد و در سال‌های گذشته هیچ مصدومیت جدی‌ به خاطر چمن رخ نداده است. با این وجود یحیی گل محمدی درخصوص یکی از بازیکنان تأثیرگذار و کلیدی تیمش ریسک نکرد.

احمد نوراللهی هافبک مورد علاقه دراگان اسکوچیچ است که در همه بازی‌های تیم ملی در منامه در ترکیب اصلی قرار گرفت در دیدار پرسپولیس مقابل مس تا دقایق پایانی بازی روی نیمکت نشست.

بازی برای تیم ملی افتخار است و پوشیدن پیراهن تیم ملی آرزوی هر بازیکنی است اما به هر حال باید پذیرفت که بازی‌های فشرده می‌تواند تبعات خستگی و صدمه دیدن احتمالی را هم برای بازیکنان پرسپولیس پس از بازگشت از بحرین همراه داشته باشد. در هر صورت این احتمال وجود دارد و کاری هم نمی‌توان انجام داد چون بحث تیم ملی همیشه بر هر تیم دیگری اولویت داشته و پرسپولیس هم از گذشته تا به حال بیشترین تعداد بازیکن ملی‌پوش را داشته است.

یحیی گل محمدی و کادرفنی پرسپولیس این موضوع را به خوبی می‌دانند و کار خاصی نمی‌توانستند انجام دهند مگر آن که در بازی با مس رفسنجان به کاپیتان سوم پرسپولیس استراحت بدهند.

بازی در چمن مصنوعی رفسنجان برای نوراللهی ریسک بزرگی محسوب می‌شد همان طور که یحیی گل محمدی تصمیم گرفت از بردن کمال کامیابی نیا به این سفر خودداری کرد.

پرسپولیس چهارشنبه بازی سنگینی برابر گل گهر سیرجان دارد و احمد نوراللهی و البته کمال کامیابی نیا برای بازی با این تیم در چمن طبیعی استادیوم آزادی حفظ شدند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق۱۶ IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    دنیا فقط پرسپولیس تیم ملی پلی کیلویی چند
  • محسن IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    به دستوربابا مسعودشون که گفته بود ازکیسه بازیکن دعوت نکنین وازپرسپولیس تامیتونیدبازیکنای کلیدی دعوت کنین وببرین ناقص کنین وتحویل بدین تا توی لیگ کیسه هماهنگ وبدون مصدوم بازی کنه وپرسپولیس هم اینجورضربه بخوره چهارتامصدوم تحویل تیم دادن
  • تتلیتی وحشتناک باهوش IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    کسی که بگه بازی در چمن مصنوعی مصدومیت میاره سوسوله
  • مهدی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    بنظر هر کارشناس فوتبال یحیی یکی از بهترین مربیان آسیاست. پس هر تصمیمی که گرفته قطعاً درست بوده. شاید الان نورالهی و کامیابی نیا این موضوع رو درک نکنند ،ولی بعدها از یحیی خان تشکر هم خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی