گلم تقدیم به آقا فرهاد که نگذاشت بازداشتم کنند/ برای منشا متأسفم؛ ادب و ترتیب داشته باشد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

محمدحسین مرادمند مدافع گلزن تیم استقلال گفت: برای منشا متاسفم که ادب را درون و بیرون از زمین رعایت نمی‌کند و بی‌دلیل پشت سر دیگران حرف میزند.

زننده گل اول استقلال به گل گهر سیرجان کسی نبود جز مدافع میانی تیم استقلال که درون محوطه شش قدم یک ضربه سر به موقع زده و شیرازه تیم امیر قلعه نویی را بر هم ریخت. محمدحسین مرادمند در گفتگو با خبرورزشی درباره گلی که مقابل گل‌گهر به ثمر رساند، مشکلات مالی اش و بازی مقابل تیم گل گهر حرف زد:

چقدر جلو رفته بودی! این دستور تاکتیکی بود؟

بله، من از سوی کادرفنی این اجازه را دارم که روی ضربات ایستگاهی جلو بروم و از توپ‌های ارسالی استفاده کنم. خوشحالم که توانستم با حضور به موقع و ضربه سری که زدم دروازه حریف را باز کنم.

اما ابتدا داور گل را نپذیرفت! واکنش خودت چه بود؟

رفتم سمت داور تا به او بگویم که توپ از درون دروازه به بیرون کشیده شده است. چون وقتی ضربه سر را زدم دیدم که حقیقی توپ را از درون دروازه بیرون آورد.

خودت دید گل شد؟

فکر می‌کنم توپ بیشتر از نیم متر از خط رد شده بود. در کل بابت این گل خیلی خوشحالم و این برد را به هواداران تبریک می‌گویم.

فکر می‌کردی در چنین بازی مهمی گل بزنی؟

گل گهر تیم پرمهره ای است که کادر فنی باتجربه‌ای هم دارد. آنها برای کسب امتیاز به آزادی آمده بودند و ما می‌دانستیم کار آسانی روبروی این تیم نداریم اما بچه‌ها هم قسم شده بودند تا برنده شویم اگر هم من گل زدم این حاصل تلاش همه نفرات تیم بود که من توانستم آن را به ثمر برسانم. البته یک نکته را باید اضافه کنم.

چه نکته‌ای؟

من در طول ۱۰، ۱۵ روز گذشته وضعیت روحی بدی داشتم که به مشکلات مالی و چک‌هایی که دست این و آن بود مربوط می‌شد. قطعاً اهالی فوتبال در جریان وضعیت من هستند. من می‌خواهم این گل را تقدیم به فرهاد مجیدی کنم که پیش از بازی مقابل پدیده واقعاً در حق من برادری کرد. چون با حکم جلب به هتل آمده بودند تا مرا بازداشت کنند ولی آقا فرهاد وساطت کرد و این مشکل به طور موقت برطرف شد. من هم در این دو بازی همه تلاشم را کردم و با تمام وجود برای استقلال و سرمربی تیم توان گذاشتم. امیدوارم توانسته باشم گوشه‌ای از محبت سرمربی تیم را تلافی کرده باشم.

مشکلات مالی‌ات برطرف شد؟

خیر!

داوری چطور بود؟

داور بازی کار خودش را کرد و فکر می‌کنم اشتباهی هم نداشت.

گلم تقدیم به آقا فرهاد که نگذاشت بازداشتم کنند/ برای منشا متأسفم؛ توصیه می کنم ادب و ترتیب داشته باشد!

اما سیرجانی‌ها معتقد بودند یک خطای پنالتی صورت گرفته که داور آن را ندیده است؟

من در مسائل داوری دخالت نمی‌کنم ولی تا جایی که می‌دانم هیچ خطایی درون محوطه جریمه ما صورت نگرفت.

یک توپ هم به تیر دروازه تان خورد! فکر می‌کنی این نتیجه عادلانه بود؟

صد در صد! ما از هر نظر تیم برتر بودیم. البته گل گهر هم نمی‌خواست بازنده باشد و طبیعی بود که حمله کند. به هر حال فوتبال همین است. گاهی اوقات توپ به تیر دروازه شما می‌خورد ولی مهم این بود که حسینی خیلی از ضربات را گرفت و یا دفع کرد و بچه‌های خط دفاع هم با تمام توان مانع از گلزنی مهاجمان و هافبک‌های گل گهر شدند.

گادوین منشا درباره تو می‌گفت که درون زمین به او حرف‌های زشت می‌زدی؟

برای مهاجم تیم گل گهر متاسفم؛ به او توصیه می‌کنم ادب و تربیت داشته باشد. چون با این حرف‌ها بی دلیل برای دیگران ذهنیت می‌سازد.

بازی بعدی با آلومینیوم را چطور پیش بینی می‌کنی؟

هیچ بازی آسان نیست. بچه‌ها هم قسم شده اند در این شرایط که مشکلات زیادی دور و بر تیم و باشگاه وجود دارد نتایج خوبی بگیرند تا هواداران خوشحال باشند چون آنها واقعاً هیچ تقصیری در بروز این مشکلات ندارند و ما دوست داریم آن را شاد کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهاد تنها نیست# IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    دمت گرم ..شیر فرهاد.‌
    • قاسم IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
      ندای قلب پول رضایت نامه دادی ویلا تو شمال الانم لاف میایی؟؟ خب یه گل زدی تقدیم کنی
    • ایمان IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
      هرگز او تنها نخواهد بود.
  • محمد حسن IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    خودت بی تربیتی که پول از باشگاه گرفتی بعد چک شخصی دادی به پدیده .دروغگو چک باشگاه داد بدی پدیده یانه . بعد منشا آدم خوبیه .کلمه بی تربیت مال کسی هست خودش ادب داشته باشه نه تو
  • ضدمافیای سرخ IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    دمت گرم پسر آبی گلی زدی که نمونه آنرا در ایران فقط علی دایی میتوانست بزند و بس !
  • خشايار IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    تو اگر ميخواستي براي تيم حاشيه درست نكني پول نقد رضايت نامه رو تو جيبت نميزاشتي بعد بخواي چك خودت رو بدي به باشگاه انتظار هم داري كسي كارت نداشته باشه چكت برگشت بخوره!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی