نوراللهی به مربیان پرسپولیس چه گفت؟/ درد دارم و نمی‌توانم بازی کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خبردار شدیم احمد نوراللهی خودش از کادرفنی پرسپولیس خواسته است که در دیدار با مس رفسنجان استراحت کند!

احمد نوراللهی که مهره ثابت دراگان اسکوچیچ در مرحله انتخابی جام جهانی در بحرین بود، بعد از بازگشت به ایران نیز در ترکیب این تیم مقابل تراکتور در سوپرجام به میدان رفت.

پیش از بازی با مس رفسنجان گفته شد هافبک سرخ‌ها که از نظر بدنی به شدت تحت فشار قرار گرفته احتمالا در این بازی و در رفسنجان از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد تا فرصت استراحت داشته باشد. همین اتفاق هم افتاد و احمد نوراللهی کاپیتان دوم پرسپولیس در بازی با مس رفسنجان درترکیب اصلی قرار نگرفت.

تنها هافبک تدافعی پرسپولیس در این دیدار میلاد سرلک بود که به همراه احسان پهلوان کمربند خط میانی سرخپوشان را محکم تر کرد. جالب آن که یک روز مانده به بازی با مس رفسنجان، احمد نوراللهی خودش نزد مربیان پرسپولیس رفته و می‌گوید: «من کمی احساس درد از ناحیه پا دارم و اگرممکن است در ترکیب اصلی قرار نگیرم؟»

یحیی گل محمدی هم با این خواسته نوراللهی موافقت کرده و او را درترکیب اصلی قرار نداد. شماره ۸ پرسپولیس از دقیقه ۸۷ و به عنوان یک بازیکن تعویضی جانشین شهریار مغانلو در دیدار با مس رفنسجان شد.

تیم ملی ایران که بیشترین بازیکن را از پرسپولیس در اختیار داشت توانست در گروه C انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در بحرین کسب کند. تیم ملی در حالی امتیازات مهمی را کسب کرد که وحید امیری و کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در دو دیدار آخرخود مقابل عراق و کامبوج در اختیار نداشت. بازیکنان ملی پوش پرسپولیس اردوی تیم ملی ایران را به دلیل آسیب دیدگی ترک کردند تا دوران نقاهت خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم باشگاهی خود پشت سر بگذارند. مصدومانی که شرایط چندان خوبی نداشته و حتی بازی سوپرجام را نیز از دست دادند.

به همین خاطر یحیی گل محمدی که اعتقاد زیادی به احمد نوراللهی دارد به خواست خود این بازیکن، به هافبک کلیدی اش استراحت داد تا او را برای دیدارهای بعدی حفظ کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    امیدوارم بازی بعدی هم استراحت کنه جدیدا خیلی قیافه می گیره برای هوادار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی