خبر بد به گل محمدی پیش از دیدار با شاگردان قلعه نویی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پزشکان پرسپولیس به یحیی گل محمدی اطلاع دادند که نمی‌تواند در بازی با گل گهر سیرجان از سه بازیکن ملی پوش خودش استفاده کند.

وحید امیری، کمال کامیابی نیا و سیامک نعمتی در تمرینات اخیر پرسپولیس زیر نظر پزشکان پرسپولیس کار کرده و به بازی با گل گهر سیرجان نخواهند رسید.

پرسپولیسی که چند بازیکن مصدوم از تیم ملی تحویل گرفتند انتظار داشتند سوپرجام و بازی‌های آنها عقب می افتاد اما سازمان لیگ برنامه خود را تغییر نداد.

شاید به همین دلیل حمید مطهری مربی پرسپولیس در نشست خبری پس از پایان بازی با مس رفسنجان گفت: باید این صحبت را هم بکنم که نفرات ما همه جوره در اختیار تیم ملی بودند و حتی مربی‌مان هم در اختیار این تیم بود. ۵-۴ بازیکن آسیب دیده داشتیم. هرچند پرسپولیس همیشه یک تیم و گروه است و کار تیمی در پرسپولیس حرف اول و آخر را می‌زند اما غیبت بازیکنانمان تاثیرگذار بود. وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی مصدوم بودند و حتی خود احمد نوراللهی هم مشکل داشت. از این بازیکن به جز ۸-۷ دقیقه پایانی بازی استفاده نکردیم.

وی اضافه کرد: توقع ما از سازمان لیگ این است با تیمی که این همه همکاری با فدراسیون می‌کند و اولویتش تیم ملی است، منصفانه‌تر رفتار کنند. بازی‌های پرسپولیس همیشه جلوتر از سپاهان و با استراخت کمتر برگزار می‌شود. همه این مسائل موضوعی است که از سازمان لیگ می خواهیم نسبت به آن دقت عمل بیشتری داشته باشند. این موارد شرایط را برای ما سخت می کند. گفتنی‌ها زیاد است.

البته پرسپولیس دو بازی اخیر خودش برابر تراکتورتبریز (سوپرجام) و مس رفسنجان را برد و در غیر این صورت مربیان پرسپولیس مصاحبه‌های تندتری انجام می دادند.

کمال کامیابی نیا، وحید امیری و سیامک نعمتی سه بازیکن اصلی و کلیدی پرسپولیس محسوب می شوند که هر کدام با مصدومیت های جداگانه ای دست و پنجه نرم می کنند.

مُچ پای کمال کامیابی نیا همچنان با درد همراه است و او نمی تواند راحت در تمرینات گروهی شرکت کرده و پا به توپ شود.

وضعیت وحید امیری هم تعریفی ندارد و مصدومیت همسترینگ او را آزار می دهد و سیامک نعمتی نیز با شانه مصدوم نمی تواند کمکی به تیم باشگاهی خود کند.

درغیاب این سه ملی پوش به نظرمی رسد یحیی گل محمدی کارسخت تری نسبت به مس رفنسجان برابر تیم امیر قلعه نویی داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهرداد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۶
    استقلال و سپاهان فقط یک بازیکن در تیم ملی داشتن و 2 روز بعد از پرسپولیس باز میکنه . مه و خورشید و نارنجک و فدراسیون و .... همه در کارند تا به سپاهان جام بدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی