نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
ادعای جالب سرمربی بلژیک پس از حذف پرتغال/ بهترین بازی ما نبود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک با وجود خرسندی از صعود تیمش به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، اعتراف کرد که شاگردانش بهترین بازی ممکن را برابر پرتغال ارائه نکردند.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک پس از پیروزی یک بر صفر مردانش برابر تیم ملی پرتغال در چهارمین بازی مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ در شهر سویای اسپانیا، اعتراف کرد که آنها نمایش دلچسبی ارائه نکردند.

روبرتو مارتینس سرمربی تیم ملی بلژیک در پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «ما رسماً نتوانستیم نشان دهیم که چه تیم خوبی می‌توانیم باشیم. در این بازی تمرکز ما فقط روی این موضوع بود که چطور می‌توانیم خودمان را با شیوه‌ای از بازی که پرتغال به بهترین شکل ممکن انجامش می‌دهد تطبیق دهیم و آن مدیریت درست بازی برای بردن مسابقه بود. پرتغال به همین دلیل در دوره قبلی یورو قهرمان شد و بعد از آنهم لیگ ملت‌ها را فتح کرد. بازیکنان این تیم تجربه‌ای باورنکردنی دارند و بزنگاه‌هایی که می‌توانند به شما ضربه بزنند را کاملاً‌ می‌شناسند.»

وی افزود: «نقطه قوت ما در این بازی تمرکز فوق‌العاده‌مان و دفاعی سازمان یافته بود. ما بازی را به خوبی کنترل کردیم و هر زمانی هم که لازم بود در فاز دفاعی قرار گرفتیم و این کار را هم به خوبی انجام می‌دادیم. یک گل بسیار خوب هم به ما کمک کرد و در نیمه دوم، همانطور که ممکن بود انتظارش را داشته باشید، پرتغال بر بازی مسلط‌تر بود. از آن زمان به بعد ما باید نشان می‌دادیم که چه ذهنیت و قدرت روانی فوق‌العاده‌ای داریم. در نهایت همه چیز در این خلاصه می‌شد که از نظر تاکتیکی چقدر منظم و حساب شده کار کنیم. اگر از توپ‌های آخر و تملک توپ‌مان بهتر استفاده می‌کردیم، شاید موقعیت‌هایی که به واسطه ریسک کردن پرتغال به دست آوردیم، لذت‌بخش‌تر می‌شد.»

مارتینس در پایان درباره دلیل تعللش برای استفاده از فرصت‌های تعویض و همچنین وضعیت کوین دبروینه و ادن ازار که مصدوم شدند و حضورشان برای بازی مقابل ایتالیا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت هم اظهار داشت: «دلیل انتظارم برای انجام تعویض‌ها، جلوگیری از به‌هم خوردن تمرکز تیم بود، ضمن اینکه احتمال می‌دادم که بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. من دیدم بازیکنانی که داخل زمین هستند رفته رفته دارند بهتر می‌شوند و خب وقتی که یک بازیکن تعویضی به میدان می‌رود کمی طول می‌کشد تا خودش را با ضرباهنگ بازی تطبیق دهد. به همین دلیل نیازی به ورود بازیکنان جدید نمی‌دیدم. در مورد کوین و ادن هم هنوز خیلی زود است که بگویم وضعیت‌شان چطور است. کوین از ناحیه قوزک پا آسیب دید و در نیمه دوم دیگر نمی‌توانست به بازی ادامه دهد. در مورد ادن هم باید بگویم مصدومیتش عضلانی است و باید منتظر نتیجه معاینات پزشکان تیم بمانیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی