دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
۲ |
۵
ستاره استقلال با کاشف خودش دیدار می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل ستاره شماره ۱۰ استقلال و تیم آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از دو منظر قابل بررسی است.

مهدی قایدی ستاره این روزهای تیم استقلال که توانسته به یکی از مهره های اثرگذار این تیم و البته تیم ملی تبدیل شود همان بازیکنی است که از تیم ایرانجوان بوشهر به استقلال آمد.

باشوی کوچک از ابتدای لیگ هفدهم و در شرایطی به این تیم اضافه شد که کاشفش در لیگ دسته یک علیرضا منصوریان سرمربی آبی‌پوشان وقت استقلال بود. همان مربی که در هفته بیست و پنجم لیگ جاری پنجشنبه این هفته روی نیمکت حریف تیم استقلال می‌نشیند. قطعاً تقابل مهدی قایدی با علیرضا منصوریان، کسی که ورق فوتبالی و زندگی اش را زیر و رو کرد می‌تواند حاوی اتفاقات جالبی باشد.

از سوی دیگر مهدی قایدی در بازی رفت استقلال مقابل آلومینیوم اراک زننده گل دوم تیمش در دقیقه ۷۳ بود. البته در آن روز رسول خطیبی سرمربی تیم اراکی بود. دیداری که با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید. دیگر گل استقلال در آن بازی را امیر ارسلان مطهری در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند.

این دیدار از ساعت ۱۹:۵۰ در استادیوم امام خمینی(ره) اراک برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پویا IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    کاشف قایدی ، منصوریان نبود چون در همون زمان همه قائدی رو میشناختن و پرسپولیس هم دنبالش بود ولی مثل ماجرتی تبریزی وزیر دست بکار شد و با قرارداد که ۴ برابر پرسپولیس بود به استقلال رفت . و وزیر همچنان پرسپولیس ماند
  • حمیدرضا IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۷
    یادمه ۴ سال پیش و زمان داچ علی منصور پرسپولیس به ایرانجوان بوشهر و قائدی پیشنهاد ۲۰۰ میلیونی داد ولی استقلال ۹۰۰ میلیون . اون موقع قیمت بازیکنان بزرگ ۶۰۰-۷۰۰ میلیون بود . البته تجربه و ناریخ نشون داد که مدیران استقلال بهتره بودن و کار درست رو انجام دادن چون در نهایت بدهیهای این دو تیم گردن وزیر ورزشه و مجبوره پرداخت کنه و اگه نکنه با جار و جنجال و تجمع مجبوره میشه پرداخت کنه پس هرچی بیشتر خرج کنی بهتره . بقول معروف خرج از کیسه مهمان بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی