گزینه‌های یحیی برای ذخیره حامد لک/ ماندن اجباری رادو
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برنامه‌ای برای ایجاد تغییر در جمع دروازه بانان فصل آینده تیمش ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برای تکرار چهار قهرمانی متوالی خود در فصل جاری لیگ برتر فوتبال تلاش می‌کند که همچنان خبری از حضور بوژیدار رادوشوویچ در تمرینات نیست.

دروازه‌بان کروات پرسپولیس که تنها بازیکن خارجی فصل جاری این تیم محسوب می‌شود به دلیل عدم دریافت مطالبات خود به زادگاهش بازگشته و حاضر نیست تا زمان تعیین تکلیف قراردادش به پرسپولیس بازگردد.

رادو در حالی برای دومین بار در فصل جاری تصمیم به قطع همکاری با پرسپولیس گرفته است که در ابتدای فصل نیز دست به اقدام مشابه زده بود.

او که در مصاحبه‌های خود ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه را متهم به «دروغ گفتن» درباره پرداخت مطالباتش می‌کند در صورت فسخ یک‌طرفه قرارداد خود بار دیگر این باشگاه را با پرونده سنگین مالی در دادگاه‌های بین‌المللی روبرو می‌کند.

باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی برای بازگرداندن رادو به کار بست اما هیچ یک از برنامه‌های نمایشی آنها مبنی بر پرداخت پول مقابل چشم رسانه‌ها و همچنین دادن تعهد مالی به رادو نتیجه نداد تا حامد لک تبدیل به گزینه اول و آخر این تیم در بازی‌های مانده تا پایان فصل جاری فوتبالی کشور برای پرسپولیس شود.

همین موضوع باعث ایجاد حاشیه‌هایی درباره انتخاب جانشین رادوشوویچ از بین دروازه‌بانان تیم ملی ایران مطرح شد تا اسم محمدرضا اخباری به عنوان سنگربان مد نظر سرخ‌ها مطرح شود.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که چاره‌ای جز نگه داشتن رادو تا پایان فصل ندارد علاقه چندانی هم به حفظ او با توجه به مبلغ قراردادش ندارد. سرمربی پرسپولیس که بیشتر از همه در جریان مشکلات مالی باشگاه است تنها به دلیل داشتن قرارداد طولانی مدت رادو با پرسپولیس نظر به حفظ او دارد در غیر این صورت قصد داشت گلر ایرانی که سطح متوسطی هم دارد را روی نیمکت این تیم به عنوان دروازه‌بان دوم قرار دهد.

از این رو کادر فنی پرسپولیس هیچ تصمیمی مبنی بر جذب اخباری دروازه‌بان فعلی تراکتور تبریز ندارد. گل محمدی در صورت بازگشت رادوشوویچ قصدی برای جذب دروازه‌بان جدید نخواهد داشت اما اگر او به تهران باز نگردد یحیی سراغ انتخاب دروازه‌بان مورد نظر داخلی خواهد رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • x IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    رادو اگر هم برگرده باید ردش کنیم بره... باز دوباره تقی به توقی میخوره میخواد همین بلا رو سر ما بیاره، کشور ما هم که مشکلات ارزی توش بیداد میکنه، پس بهتره یکبار برای همیشه راه بر تکرار خطر بسته بشه. بعدشم من این وسط از رادو هم گلایه دارم، درسته باشگاه پولشو نداده ولی اونم که شرایط باشگاه رو 4 ساله میدونه، نباید تو این موقعیت حساس ول میکرد میرفت.... دیگه این داستانای عای من راست میگم باشگاه دروغ میگه قدیمی شده، رادو با سکه های لای گز زیر سرش بلند شده. تمام
  • یه عشقه و یک پرسپولیس IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    بهترین گزینه برای گلر دوم احسان مرادی گلر دوم فولاد هستش
  • ت IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
    ازهمه مديران بدترحتی ا دندان پزشک وزی بدتراقای انصاری فرد بودکه باتصمیمات بچه گانه پرسپولیس راغرق بدهی کرده... مدیرانی که نابلد اماپزعالی می‌دهند هواداران پرسپولیس انصاری فرد رانخواهندبخشید
  • محمد IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
    بهترین جایگزین برای رادواحسان مرادیان هست بازیکن بدون حاشیه عالی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی