نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
اعتراف تلخ یواخیم لو پس از حذف آلمان/ من متاسفم که کام همه تلخ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان پس از حذف تیمش از یورو ۲۰۲۰ گفت: من متأسفم که آن شور و هیجانی که در خانه داشتیم، الان دیگر از بین رفته است.

یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان در شب شکست تیمش برابر انگلیس و حذف از یورو ۲۰۲۰ از تلخی حذف از مسابقات در آخرین حضورش گفت.

لو بیان کرد: «پس از بازی سکوت مرگباری میان بازیکنان‌مان حکمفرما بود. یکی دو ساعت باید بگذرد تا بتوان با آنها صحبت کرد. متأسفانه ما امروز نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم اما بابت این اتفاق نمی‌شود هیچ‌کسی را مقصر دانست. من متأسفم که آن شور و هیجانی که در خانه داشتیم، الان دیگر از بین رفته است. ما چند موقعیت خوب داشتیم اما متأسفانه تیمو ورنر و توماس مولر نتوانستیم از آنها استفاده کنند. ما حذف شدیم و این واقعاً اتفاق تلخی است. کام همه اعضای تیم ما تلخ شد. امیدوار بودیم نتیجه‌ای بهتر از این بگیریم. تمامی اعضای تیم ما کاملاً به توانایی‌های خود ایمان داشتند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بایرن IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    آقای لوو شما خیلی وقته اوقاتمان را تلخ کردی، همه تحقیرهایی که این چند سال فوتبال آلمان بخود دیده مقصر اصلیش شما و فدراسیون آلمان هستش. تو باید بعد از جام جهانی اخراج میشدی اما نمیدونم برای چه تورا نگه داشتن. لابد فدراسیون آلمان هم با مافیا اداره میشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی