نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
۰ |
۰
عکس| ستاره تیم ملی سفیر هلال احمر شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

خبرورزشی - سیاوش غلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران و دیدار کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر در این دیدار ضمن تقدیر از جهانبخش موقعیت و جایگاه این فوتبالیست مطرح، گفت: ایرانیان علی الخصوص گیلانیان در طول تاریخ در ارتقا سطح ورزش جامعه بشری، نقش سازنده و مؤثری داشته‌اند و اکنون همینطور است، در سایه انقلاب اسلامی و غنای فرهنگ اسلامی و ایرانی بستر رشد و تعالی فرزندان ایران زمین گسترش یافته است که امروز شاهد ​موفقیت‌ها و ​کسب مقام‌های عالی ​توسط ​فرزندان عزیزمان در جهان هستیم.

غلامی همچنین به هفته مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مهمترین و راحت ترین راه هایی که می تواند ما را در راه کاهش مصرف مواد مخدر توسط نوجوانان و جوانان یاری کند، تشویق و گرایش این قشر به ورزش است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به نقش اساسی ورزش در راستای مبارزه با مواد مخدر، افزود: همگانی کردن ورزش به مفهوم تلاشی موثر در پیشگیری از ابتلاء به بیماری ها به ویژه کاهش مصرف مواد مخدر و بیمه کردن بدن و کسب سلامتی، شادابی و نشاط روحی است.

شایان ذکر است؛ در جریان این دیدار، علیرضا جهانبخش بازیکن گیلانی تیم برایتون انگلیس و عضو تیم ملی فوتبال ایران، به عنوان سفیر جمعیت هلال احمر استان گیلان انتخاب شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی