نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
 جدایی غیرمنتظره علیه توافق مدافع استقلال با تراکتور
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد دانشگر مدافع استقلال در لیست خرید خطیبی قرار داشت اما حالا این مربی برکنار شده است.

طی هفته های اخیر و پیش از اینکه محمددانشگر دوباره به ترکیب آبی ها بازگردد برخی منابع خبر داده بودند که محمد دانشگر که از شرایط خود در استقلال ناراضی است به دنبال جدایی از این تیم است. مقصد احتمالی این بازیکن هم تراکتور عنوان شده بود.

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتور هم در کنفرانس‌های خبری مدام از توافق با ۴ بازیکن خبر می داد. ۴ بازیکنی که گفته می شد یکی از آنها مدافع استقلال است که قرار بود در پایان فصل با اتمام قراردادش راهی تبریز شود. حالا با جدایی رسول خطیبی از تراکتور باید دید توافق احتمالی دانشگر با این تیم به هم خورده است یا همچنان این بازیکن مد نظر تراکتور قرار دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    دانشگر حرف نداره ایشاله حل میش مشکل و می مونه تو تیم رو دستش دفاع نداریم سرعتی و بازی ساز و تکنیکی و هدزن دیگه چی میخواهیم از یک دفاع
  • کامی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    بهترین دفاعه استقلاله .نباید جدا بشه اگه بره استقلال دیگه دفاعه مطمئن نداره. غلامی،یزدانی ،مرادمند درحده استقلال نیستن اینارو باید بندازن بیرون نه دانشگر که هم سرزنه هم دیریبل زنه
  • طاهری IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    نصف بازیکنان تیم اصلا استقلالی نیستن. تیم استقلال بازیکن استقلالی میخواد. کسی که بخاطر پول بیشتر و نداشتن پیشنهاد بهتر به استقلال میاد بدرد تیم نمیخوره. و نهایتا مثل... بعد از چند فصل علنی و با کمال پرروئی میگه من از بچگی ...ی بودم ولی بخاطر پدرم به استقلال اومدم !! هر کی دلش با تیم نیست بره بهتره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی