نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
نگران همگروهی با ۴ تیم عربی هستم/ نگوییم اسکوچیچ برای تیم ملی کوچک است
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: اینکه عنوان می‌شود اسکوچیچ کاریزمای سرمربیگری تیم ملی ندارد را قبول ندارم.

اصغر شرفی مربی تیم ملی در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین و از کارشناسان فوتبال درباره گروه ایران در مرحبه نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مصاحبه ای انجام داد که در زیر می خوانید:

*اینکه با ۴ تیم عربی همگروه شده‌ایم نگران‌کننده است. چون بازی با این تیم‌ها شرایط خودش را دارد و تنها به مسائل فنی مربوط نمی‌شود.

*برخی کارشناسان عنوان کرده‌اند ایران در گروه راحت‌تری نسبت به گروه دیگر قرار گرفته اما من اعتقادی به این موضوع ندارم. چون همانطور که گفتم ما با ۴ تیم عربی بازی داریم و همیشه بازی با این تیم‌ها شرایط خاص خودش را دارد و حتی احتمال تبانی بین آن‌ها هم وجود دارد.

*ما باید با داشته‌هایمان کار کنیم و در حال حاضر امکان اینکه با مربی تراز اول خارجی قرارداد ببندیم نیست. البته اسکوچیچ در بحرین عملکرد خوبی داشت و تیم ملی با آرامش بازی می‌کرد. انصاف نبود اسکوچیچ که تا الان مربی موفقی در تیم ملی بود کنار گذاشته شود.

*اینکه عنوان می‌شود اسکوچیچ کاریزمای سرمربیگری تیم ملی ندارد را قبول ندارم. ضمن اینکه فوتبال ایران در حدی نیست که بگوییم اسکوچیچ برایش کوچک است و نباید او سرمربی تیم ملی می‌شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مهدی IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    احسنت
    • حمید علوی CA ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      اصغر آقا شرفی، دستیار هشمت خان مهاجرانی در جام جهانی ۷۸، مرد کارکشته، راستگو و فوتبال شناس.. همیشه خوندن فرمایشات ایشون جالبه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی