اگر پنالتی آلومینیوم گرفته می‌شد استقلال یک امتیاز هم نمی‌گرفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کادر فنی و بازیکنان استقلال به شدت نسبت به مردود اعلام شدن گل تیمشان برابر آلومینیم معترضند و مدیریت باشگاه نیز در این مورد با آنها همراه شده است.

علاوه بر بازیکنان و کادر فنی استقلال، هواداران این تیم نیز در فضای مجازی اعتراض خود را نسبت به عملکرد سید مهدی سید علی و کمک‌هایش اعلام کرده‌اند.

البته در این میان طرفداران پرسپولیس نیز بیکار ننشسته و بازار کری را با استقلالی‌ها حسابی داغ کرده‌اند. آنها با اشاره به صحنه‌ای که بازیکنان و مربیان آلومینیم اراک معتقد به پنالتی بودند ولی نظر داور وسط چنین چیزی نبود، برای هواداران استقلال در فضای مجازی نوشتند: شما فقط صحنه‌ای که فکر می‌کنید به نفع خودتان بود را می‌بینید ولی شانس آوردید داور پنالتی آلومینیم را نگرفت وگرنه شاید همین یک امتیاز هم در اراک نصیبتان نمی‌شد و دست خالی به تهران می‌‍گشتید.

قطعاً این کری‌ها تا زمان رویارویی استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ۲۴ تیر ماه همچنان ادامه داشته و روز به روز گرم‌تر هم خواهد شد.

اکثر کارشناسان داوری اعتقاد دارند داور و کمک داور این مسابقه در دو صحنه فوق جنجالی اشتباه کرده است. در یک صحنه باید هند بازیکن استقلال را می‌گرفته و به سود آلومینیوم اعلام پنالتی می‌کرده است و در صحنه‌ای دیگر نباید گل سالم استقلال مردود اعلام می‌شد.

نظر کارشناسان داوری را می‌توانید در لینک زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    با اینکه ابیم ولی اگه پنالتی رو میگرفتند شاید کارمون سخت میشد. بعضی اوقات مجیدی ناخاسته کار تیمو سخت میکنه
    • مرتضی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
      یعنی شماها دو خطای مکرر که رو فرشید اسماعیلی و محمد نادی شد رو ندید دارید میگید فرشید در ۱۸ قدم دستش به توپ خورد . فرشید با خطا افتاد و دستش به توپ خورد الهی شکر که داوران در مسابقات بین الملل از کشورهای بی طرف استفاده میشن مگرنه اگر در آسیا داور بازی استقلال و پلیس عراق یا الدحیل و همچنین تیم عربستانی ایرانی بود نه پنتلتی ها رو می گرفت نه از تیم اونا اخراج می کرد و الان در گروه مرگ آخر بودیم فرق عملکرد استقلال در ایران آسیا به سلامت داوری هاست
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    توپ به پای قایدی خورد افساید درست بود
  • احمدرضا IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    کسیکه توافساید فقط تومسیرتوپ باشه یابه طرف توپ پاپرت کنه یا حرکت کنه خط نگهدار پرچم میزنه مگه مثل خیلی ازبازیکنهای حرفه ای که صدرصدتوفوتبال دیدین دستاشوبالا میگیره سرجاش وایمسته تابازیکنی که توافسایدنیس توپو مالک بشه اینجا قائدی حرکت کرد
  • مهران IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۱
    اون صحنه که فرشید افتاد قبلش خطای بازیکن آلوپینیوم بود که همون خطا پشت محوطه هم به ضرر استقلال گرفته شد
  • p.m US ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    شماحاضرین خودتونوبکشین ازهرترفندی استفاده میکنیدتااشتباه داورارو توجیه کنیدانچه عیان است چه حاجت به بیان است تیم هرچقدجام بهش هدیه بدن بازم صاحب اعتبارنمیشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی