نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
۰ |
۰
تونی کروس رسماً از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تونی کروس، ستاره خط میانی تیم ملی آلمان به صورت رسمی خبر از خداحافظی‌اش از تیم ملی کشورش داد.

تونی کروس، ستاره تیم ملی آلمان با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی خداحافظی‌اش از مانشافت را اعلام کرد.

پیام کروس در اینستاگرامش به این شرح است: «۱۰۶ بار برای آلمان بازی کردم و دیگر خبری از بازی بعدی نخواهد بود. خیلی دوست داشتم و همه توانم را هم گذاشتم تا این رقم به ۱۰۹ بازی ملی برسد، اینکه بتوانیم قهرمان یورو ۲۰۲۰ شویم و یک جام دیگر به افتخارات ملی ام اضافه شود. مدت‌ها بود تصمیم گرفته بودم بعد از این تورنمنت از بازی‌های ملی خداحافظی کنم و برایم مشخص بود که در جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر نخواهم بود. ابتدا اینکه می‌خواهم در سال‌های پیش رو تمام تمرکزم روی رسیدن به اهدافم در رئال‌مادرید باشد. از حالا فرصت بیشتری برای استراحت نیز خواهم داشت. فرصتی که در ۱۱ سال گذشته به دلیل بازی‌های ملی نداشتم. در ضمن به عنوان یک همسر و پدر دوست دارم زمان بیشتری را کنار همسرم و سه فرزندم باشم. پوشیدن پیراهن تیم ملی در این همه سال برایم افتخار بزرگی بود و به آن با همه وجود افتخار می‌کنم. ممنون از تمام هوادارانی که همواره حامی من بودند و با تشویق‌های‌شان انرژی دادند. همچنین ممنون از همه منتقدانی که به من انگیزه مضاعف دادند. همچنین در پایان باید از یواخیم لو سرمربی‌ام در تیم ملی تشکر کنم. او مرا به بازیکن ملی و قهرمان جهان تبدیل کرد و به من همواره اعتماد داشت. با هم تاریخی پرافتخار را برای آلمان نوشتیم. بازی برای تیم ملی برایم افتخار بود و برای هانسی فلیک سرمربی بعدی آرزوی موفقیت دارم.»
 

کروس که از سال ۲۰۱۰ پیراهن تیم ملی آلمان را پوشید و پس از ناکامی در یورو ۲۰۲۰ تصمیم به خداحافظی گرفت، در ۱۱ سال حضورش ۱۰۶ بازی ملی انجام داد و ۱۷ گل به ثمر رساند.

او یکی از ستاره‌های تیم ملی آلمان بود که قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل شدند و در دیدار خاطره‌انگیز مقابل میزبان که با نتیجه ۷ بر یک به سود مانشافت خاتمه یافت، ۲ گل به ثمر رساند.

تونی کروس

تونی کروس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی