نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سوئیس یک (یک) - اسپانیا یک (۳)/ پنالتی‌ها ماتادورها را به نیمه‌نهایی رساند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی اسپانیا در دیداری سخت از مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ در ضربات پنالتی سوئیس را شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد.

مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ با دیداری در ورزشگاه کرستوفسکی شهر بن‌پترزبورگ روسیه آغاز شد که اسپانیا پس از تساوی یک - یک در ۱۲۰ دقیقه مقابل سوئیس، ۳ بر یک در ضربات پنالتی پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید.

هنوز بازی سر و شکل نگرفته بود که شوت آلبا با برخورد به زکریا کمانه کرد و وارد دروازه سوئیس شد تا اسپانیا دقیقه ۸ از حریفش پیش بیفتد. در ادامه دقایقی بازی را اسپانیا کنترل کرد و سوئیس هم به تدریج جلو آمد تا موقعیت‌هایی برای جبران گل خورده خلق کند، اما در نهایت با همان یک گل نیمه نخست پایان یافت.

شادی گل آلبا؛ سوئیس - اسپانیا

دقیقه ۶۸ سوئیس به گلی که می‌خواست دست پیدا کرد. اشتباه خط دفاعی اسپانیا توپ را به فرویلر رساند و او با پاسش شکیری را صاحب موقعیت کرد تا کاپیتان سوئیس دروازه را باز کند.

شادی گل شکیری؛ سوئیس - اسپانیا

دقیقه ۷۸ پس از تکل خطرناک فرویلر، اولیور داور بازی با کارت قرمز مستقیم بازیکن سوئیس را جریمه کرد. این اتفاق باعث شد فشار روی دروازه سوئیس بیشتر شود، ولی مقاومت‌شان شکسته نشد و بازی به وقت‌های اضافی رفت.

در وقت‌های اضافی هم اسپانیا یکی پس از دیگری از دست می‌داد و شاگردان انریکه باز هم گل زدن یادشان رفته بود تا این که بازی به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی اسپانیا ۳ بر یک برنده شد و به نیمه‌نهایی رسید. در این ضربات، اسپانیا توسط اولمو، مورنو و اویارسابال به گل رسید و ضربات بوسکتس و رودری به هدر رفت. سوئیس فقط توسط گاورانوویچ به گل رسید و ضربات شار، آکانجی و وارگاس راهی به دروازه پیدا نکرد.

شادی اویارسابال و سیمون؛ سوئیس - اسپانیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی