ماجراهای شوچنکو و همسرش/ از آشنایی در نمایشگاه مُد تا پدر اسطوره همسر
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

آندری شوچنکو اسطوره فوتبال اوکراین این روزها با درخشش تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۰ دوباره نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است؛ اسطوره‌ای که زندگی شخصی جالبی هم دارد.

آندری شوچنکو سرمربی اوکراین و اسطوره فوتبال این کشور صاحب همه‌چیز شده از جمله قلب کریستن پازیک مدل جذاب آمریکایی.

ستاره سابق تیم چلسی که بین سال‌های ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ برای آبی‌ها بازی کرد تیم ملی کشورش را به مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ رساند تا به مصاف انگلیس بروند.

شوچنکو که اکنون ۴۴ ساله است زمانی که در اوایل جوانی تیم میلان بازی می‌کرد با همسرش برای مجله «جی‌کیو» ایتالیا عکس گرفت. این برنده توپ طلای ۲۰۰۴ با مدل جذاب آمریکایی به نام کریستن پازیک ازدواج کرد. و این ایده هوشمندانه به ذهن مجله سبک زندگی مردان رسید تا از عکس این زوج در کنار هم برای روی جلد مجله استفاده کند و باعث شد تا در صدر پرفروش‌ترین مجله ایتالیا قرار بگیرد.

مایک پدر کریستن پازیک اسطوره بیسبال است و در دهه ۱۹۷۰ برای مینسوتا توئینز بازی می‌کرد و به کانزاس سیتی رویالز کمک کرد تا عنوان قهرمانی مسابقات سری جهانی در سال ۲۰۱۵ را به‌دست آورند.

همسر مدل

کریستن که اکنون ۴۲ ساله است در مینیاپلیس از ایالت مینسوتا به دنیا آمد و اصالتاً لهستانی است. او با شوچنکو در نمایشگاه مد میلان به میزبانی جورجو آرمانی در اوایل دهه ۲۰۰۰ آشنا شد؛ زمانی که شوچنکو یکی از بهترین بازیکنان جهان بود. در همان اولین دیدار هم عاشق هم شدند. آن نسخه از مجله «جی‌کیو» ایتالیا پرفروش‌ترین نسخه در تمام دوران شد و نام این زوج را بر سر زبان‌ها انداخت.

آندری شوچنکو و جورجو آرمانی

یک سال بعد کریستن و شوچنکو در زمین گلف واشنگتن دی‌سی ازدواج کردند. آنها صاحب ۴ پسر شدند، که یکی از آن‌ها به نام کریستین عضو باشگاه چلسی است.

آندری شوچنکو و پسرش

کریستن عاشق چلسی است

زمانی که شوچنکو می‌خواست از میلان برود هم منچستریونایتد و هم چلسی برای جذب او تمایل نشان دادند. گزارش‌ها می‌گویند همسر شوچنکو به او در تصمیم‌گیری خیلی کمک کرد. گفته می‌شود که کریستن با همسر سابق مالک باشگاه چلسی رومن آبراموویچ، ایرینا، صمیمی است.

شوچنکو تصمیم گرفت به غرب لندن برود اما به روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» گفت که همسرش تصمیم گیرنده نبود. شوچنکو در این باره گفته بود: «همسرم کاری به این کارها ندارد، ما با هم و برای مصالح خانواده چنین تصمیمی گرفتیم. من انگلیسی حرف نمی‌زنم و همسرم هم اوکراینی صحبت نمی‌کند. تنها زبان مشترک ما آن موقع ایتالیایی بود و تنها راه برای اینکه عشق‌مان را به فرزندان‌مان بیاموزیم زبان انگلیسی است.»

در حوالی سال جدید میلادی، شوچنکو یکی از گزینه‌های سرمربیگری چلسی هم بود، ولی این شغل به توماس توخل رسید. شاید روزی بیاید که او روی صندلی مربی استمفوردبریج بنشیند.

آندری شوچنکو و همسرش کریستن پازیک

پدر همسر معروف

شوچنکو تنها ستاره ورزشی خانواده نیست. پدر همسرش اسطوره بیسبال است. مایک پازیک سه فصل عالی بین سال‌های ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۷ را در مینسوتا توئینز گذراند و سپس از سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۸ مربی شیکاگو وایت ساکس بود. پازیک در حال حاضر مربی کانزاس سیتی رویالز است. در سال ۲۰۱۵ به تیم کمک کرد تا برای دومین بار در تاریخ قهرمانی مسابقات سری جهانی را بدست آورد.

مایک پازیک

آیا شوچنکو می‌تواند از ذهنیت برنده پدر خانمش استفاده کند و انگلیس را شکست بدهد؟

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حجت اله IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    خدا بدهد برکت
  • رضا IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    عکس پسر عمه وباجناق همسایه شون گذاشتید،ولی از همسرش عکس درست وحسابی نگذاشید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی