نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
AFC درخواست النصر درباره دیدار با تراکتور را رد می‌کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست باشگاه النصر برای میزبانی از تراکتور در ریاض همانند درخواست باشگاه استقلال پاسخ منفی خواهد داد.

النصر درخواست داده است در ریاض میزبان تراکتور باشد. این بازی در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد  شد. این درخواست پیش‌تر از سوی استقلال هم مطرح شده بود که کنفدراسیون فوتبال به آن پاسخ منفی داد و خطاب به باشگاه استقلال تاکید کرد باید کشور بی طرف را برای برگزاری و میزبانی از تیم الهلال انتخاب کند. 

دیدار استقلال در برابر الهلال هم در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود. 

سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده بود تصمیم ماه مارس ۲۰۱۶ کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری بازی تیم های باشگاهی دو کشور در کشور بی طرف به قوت خود باقی است. او هم چنین در پاسخ به همگروهی ایران - عربستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ هم گفته بود در صورت این اتفاق فیفا تصمیم گیرنده است به این خاطر که جام جهانی زیر نظر فیفا برگزار می شود. 

در یک تصمیم سیاسی عربستان به رابطه سیاسی خود با ایران پایان داد و سفر شهروندان خود را به ایران ممنوع کرد. بعد از این تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد دیدار تیم های ایرانی و عربستانی در کشور بی طرف برگزار می شود. مادامی که این رابطه سیاسی برقرار نشود تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا به قوت خود باقی خواهد ماند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی