نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
تصاویر استقلال از صحنه جنجالی/ استقلال برای هند فرشید اسماعیلی هم فیلم رو کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال بابت اعتراض اراکی در صحنه هند فرشید اسماعیلی فیلم جدیدی رو کرد.

اراکی‌ها معتقد بودند داور هند پنالتی فرشید اسماعیلی را نگرفته و حق تیم آنها خورده شده است. حتی باشگاه آلومینیوم در این مورد شکایت کرد اما امروز استقلالی‌ها فیلم جدیدی رو کرده و مدعی شدند قبل از آن صحنه بازیکنان اراکی روی آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی خطا کرده بودند. البته اراکی‌ها این مساله را قبول ندارند اما استقلالی‌ها می‌گویند در بازی با شاگردان منصوریان حق آنها خورده شده است.

بعد از بازی پنجشنبه هر دو تیم بابت اتفاقات داوری شاکی بودند و حتی به صورت رسمی شکایت کردند اما بعید است که این شکایت‌ها به جایی برسد. حالا باید دید کمیته داوران چه داوری را برای بازی استقلال و تراکتور و البته دربی حساس جام حذفی انتخاب می‌کند چون حساسیت‌ها روی مباحث داوری در هفته‌های پایانی لیگ برتر بیشتر هم شده است.

ویدیویی که استقلال ارائه کرده است را در زیر ببینید:

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • parazit IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    پنالتی بود
    • ویدئو چک IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      در تصویر مدافع استقلال رو بازیکن الومینیم حطا میکنه و باعث میشه تعادلش بهم بخوره و به فرشید اسماعیلی بخوره کنه . یعنی قبل از هند صد درصد پنالتی بود .
  • ا.ع IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    گفته بوداومدم چشمش بگذارم کورش کردم بااین فیلم که مشخص میشه بازیکن استقلال ازپشت سرباخطاروبازیکن آلومینیوم باعث بهم خوردن تعادلش وبرخوردبه اسماعیلی میشه واونم که قبل ازسوت داور آماتور گونه توپ رادر۱۸قدم گرفت فقط پول حرفه ای میگیرندچون حتی برفرض خطابودن نبایدقبل ازسوت داور توپ رامیگرفت وداور هم اشتباه اونا تکمیل کردواومدبیرون هندگرفت
  • هعییی IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
    کاملا هند و دایو
  • حمید IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
    آرش رضاوند پیراهن بازیکن آلومینیوم رو تو این صحنه می کشه.اگه فیلم رو نگاه کنین غیر از خطای پایینتنه که انجام میده با دست هم پیراهن حریف رو می کشه جوری که پیراهنش کش میاد و بالا میره پیراهنش.با سرعت پایین ببینین متوجه میشین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی